Päivää!
Eli tuli käytyä ensimmäistä kertaa näyttämässä konttorilla tuota dodgea eikä inssi löytänyt runkonumeroa paitsi siitä koetaulun metallilätkästä.Pohjakin on niin mahtavan massan peitossa että jos jollain olisi tietoa mistä alkaa etsimään?Auto on Dodge Ram Van B250 vuosimallia 1986
Dodgen runkonumero hakusessa
Re: Dodgen runkonumero hakusessa
Meistimet käteen ja tekee itse vaikka kynnyskoteloon..

1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
Moi!!!
Joko viralliset Dodgen runkonumerot on löytynyt vai onko jo koko auto hävinnyt?
Virallinen numero löytyy apukuskin puolelta runkopalkista tai itse asiassa siitä tukipalkista johon tulee etuakselistosta se tanko pyörästä taaksepäin. Runkonumerot on siinä koriin menevässä tuessa ja periaatteessa pitäisi näkyä pyöräkaaresta sisään katsottuna eturenkaan takapuolelta. Mutta jos se on peitetty massalla niin rälläkkään Teräsharja kiinne ja putsaamaan tukea niin siitä se löytyy.
Terveisin!!!
Joko viralliset Dodgen runkonumerot on löytynyt vai onko jo koko auto hävinnyt?
Virallinen numero löytyy apukuskin puolelta runkopalkista tai itse asiassa siitä tukipalkista johon tulee etuakselistosta se tanko pyörästä taaksepäin. Runkonumerot on siinä koriin menevässä tuessa ja periaatteessa pitäisi näkyä pyöräkaaresta sisään katsottuna eturenkaan takapuolelta. Mutta jos se on peitetty massalla niin rälläkkään Teräsharja kiinne ja putsaamaan tukea niin siitä se löytyy.
Terveisin!!!
yksityisesti maahan tuodussa versiossa se on todennennäköisesti rekisterikilpien välissä. eli se voi olla missä vaan . ei muuta kun auto ylös ja hakemaan. tosin se on oikeastaan katsurin homma jos kerran auto on suomenkilvissä . maahantuontikatsastuksessa katsuri sen yleensä hakkaa jonnekin .Hansun vihje on hyvä
Moi Eemu!!!
Minä tarkoitan sitä numeroa, jonka tehdas miestaa tai useasti kaivertaa Dodgejen runkoihin. Minulla on ollut 90 luvun alussa 1989 vuosimallin Dodge B250 Ram, Nomad pajan tekemänä ja siinä oli virallinen runkonumerot oli apukuskin takana tukivaren kiinnityspalkissa. Nykyisessä Miira B250 pätkässä se on samassa paikassa (vm. 1989). Samoin puuhapetessä (Dodge B300 Sportman Maxiwagonissa se löytyi samasta paikasta.
Terkuin!!!
Jari
Minä tarkoitan sitä numeroa, jonka tehdas miestaa tai useasti kaivertaa Dodgejen runkoihin. Minulla on ollut 90 luvun alussa 1989 vuosimallin Dodge B250 Ram, Nomad pajan tekemänä ja siinä oli virallinen runkonumerot oli apukuskin takana tukivaren kiinnityspalkissa. Nykyisessä Miira B250 pätkässä se on samassa paikassa (vm. 1989). Samoin puuhapetessä (Dodge B300 Sportman Maxiwagonissa se löytyi samasta paikasta.
Terkuin!!!
Jari