Uusi vankkurin omistaja ilmoittautuu
Kuusi vuotta vani (G20) kuume ollu päällä ja nyt mä ostin ensimmäiseni.
-Ajovalot ja pitkät ei toimi. ajattelin aloittaa katsomalla jos on polttimot palanut....mutta miten ne polttimot otetaan pois....etupuolelta vai konehuoneen kautta?
-Missä sijaitsee sulakerasiat? auton mukana ei tullut owners manualia ollenkaan, joten sieltäkään ei voi etsiä.
Konehuoneen puolelta otetaan polttimot pois.Tarkista samalla releiden toiminta jos asennettu,jos ei ole asennettu niin laita releet.Sulakerasia on kuskin jalkatilassa.
Ps.Onnea vanin omistukseen
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Maskin kehys pois(4 ruuvia)lampun ympäriltä metallikehys(4 ruuvia)irti ja koko umpio on kädessä menee noin minuutti jos ruuvit aukeaa hyvin,helpompi mun mielestä noin
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
BUMBA kirjoitti:Maskin kehys pois(4 ruuvia)lampun ympäriltä metallikehys(4 ruuvia)irti ja koko umpio on kädessä menee noin minuutti jos ruuvit aukeaa hyvin,helpompi mun mielestä noin
No juu jos aukeaa..itsellä ei koskaan kaikki ole auennut ilman väkivaltaa siksi olen ropannut konehuoneen puolelta mutta jokainen tavallaan
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
-96 g30 ei konehuoneen puolelta ole mitään toivoo vaihtaa polttimoa. Etu kautta on otettava umpio irti "suuntaus kupista".
Pitkiin pistin xeenonit ni piti toho "suutaus kuppiin" pelti saksilla tehä isompi reikä et sai polttimot paikalleen.
Uskomatonta kuraa noi valojen johdotukset, tyyliin viis karvaa oli johossa. kunnon johot ja releet noihin pitäs kaikilla laittaa