Mitäs lakipykälät sanoo parkkivaloista? Millaset pitää olla?
Tuli ostettua vaniin uudet umpiot jossa ei parkkeja lainkaan.
Vaihtoehto porata parkeille reiät tai siirtää parkit muualle.
Käyköhän ne maskissa olevat neliskanttiset valot parkeiksi vaan onko ne sumarit.
Ohjekirja puhuu parkeista
parkkivalot
Re: parkkivalot
Mahdollisimman lähelle alkuperäistä Amerikan-meininkiä pääset, kun poraat siinne maskissa olevaan parkki-vilkkuyhdistelmään reiän pienelle 4W polttimolle, joka antaa valkoista valoa. Silloin sinulla voi olla samassa yksikössä oranssilla lasilla varustettu polttimo vilkulle.
Tämä tietysti edellyttää että vilkku-parkkivaloyksikön linssi on kirkas eikä oranssi. Jos linssi on oranssi, on parkit kytkettävä esim. ajovaloumpioon tai sitten erillisinä yksikköinä.
Tämä tietysti edellyttää että vilkku-parkkivaloyksikön linssi on kirkas eikä oranssi. Jos linssi on oranssi, on parkit kytkettävä esim. ajovaloumpioon tai sitten erillisinä yksikköinä.
Maskin takana olevat kanttiset valot siis alunperin vilkkut ja parkit?
Mulla sinne ei tule johtoja lainkaan. Valkoiselta ne näyttää eli voi kait johtoja jatkamalla siirää
Ne h4 umpioiden sisällä olleet parkit noihin
Mulla sinne ei tule johtoja lainkaan. Valkoiselta ne näyttää eli voi kait johtoja jatkamalla siirää
ne oli jossain vaiheessa kielletyt suomessa! luultavasti vedetty johonkin ja tehty nippu nippusiteellä tai vedetty sivareilla poikki johdon päät voi löytyä maskin takaa jostainvanimies kirjoitti:Maskin takana olevat kanttiset valot siis alunperin vilkkut ja parkit?
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: parkkivalotf
Johdot löytyi. Siirsin kuitenkin johdot sinne noilta perusparkeilta ja laitoin valkeat led polttimot niihin.
Saas nähä mitä katsastus ukot sanoo
Saas nähä mitä katsastus ukot sanoo