Chevy Van G20, alipainepumpun "tee se itse" korjaus?

Nokivasaroiden oma palsta
Tyramies

Chevy Van G20, alipainepumpun "tee se itse" korjaus?

Viesti Kirjoittaja Tyramies »

Eli siis vuoden 1988 diesel 6.2 chevy van g20 kyseessä, ja vitun alipainepumppu laukes. Noh ostin täällä foorumilla joltai pumpun ja vaihoin sokkana kiinni niin myös siinähän kalvo oli paskana, v**u :evil: Noh sit sekin irti ja kummatkin auki, ja kummaskkin kalvo menny. En viittis enää panostaa kalvoon 40e us partsilta, vaan voinko laittaa sen esim massalla? Pitääköhän se? Onko Chevyssä mitään muuta paikkaa mistä saisi imemään ilmaa? Voisin meinaan laittaa sen alipaineletkun johonkin toiseen kohtaan jos jostakin muualta imisi alipainetta siihen, tai sitten joku tee se itse konsti jollain halvalla pumpulla? Vinkkejä? :?:
hilussi

Re: Chevy Van G20, alipainepumpun "tee se itse" korjaus?

Viesti Kirjoittaja hilussi »

Eikös se 40€ ole aika pien raha nätte kansa touhutessa :lol: toki ymmärrän vitutuksen että ehjänä ostettu pumppu oliki rikki... sen takia ite ostan aina apulaitteet uutena... :roll:
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
jonis

Re: Chevy Van G20, alipainepumpun "tee se itse" korjaus?

Viesti Kirjoittaja jonis »

itse toteutin alipaine pumppu remontin kerrostalon parkki paikalla....irrotus ym,sujui helpoiten nokkapellin alta kun ensiks repäs flektin tunnelin yläpuolen irti..niin pääsi helposti pumppuun käsiksi....itse pumpun sai halkaistua ihan sivuleikkurin ja talttapää ruuvvarin avustuksella..pumppun reunat on siis vaan prässätty yhteen,ja irtoaa ihan nätisti kun varovasti taittelee reunan auki....tosin kyseistä toimenpidettä suorittaessa tais palaa puoli askia tupakkia....mut pitkällä pinnalla onnistui puolessa tunnissa.....itse kalvoksi ostin etolasta bensapumpun kalvoa!!! 4egee semmonen a4 paperi arkin kokoinen pala....kyseinen kalvo tosin on aika paljon ohuempaa kuin alkuperäinen vanin kalvo,mutta kestää kulutusta pirusti paljon enemmän!!!! kuhan muistaa kiinni laittaessa käyttää jotain normaalia tiiviste liimaa...niin ainakin mun pumpusta tuli huomattavasti parempi kun alkuperäinen!!!!onnea siis asennukseen 8) 8) jos ei synny mitään...niin allekrjoittaneella löytyy yksi ihan orginaali kalvo hyllystä (uusi)....löytyi meinään kyseisen pelin apparin ovitaskusta noin 2 kuukautta remontin jälkeen :twisted: :twisted:
Vastaa Viestiin