Kuka tunnustaa/ tunnistaa asennuksensa?:D

autoharrastukseen liittyvää
Kimmohee
Viesti:

Kuka tunnustaa/ tunnistaa asennuksensa?:D

Viesti Kirjoittaja Kimmohee »

Tuli tuossa jokunen kuukausi sitten ostettua vani ja siitä on kaikenlaista patenttia ym. ihan ite tehtyä löytynyt :D Aattelin että tunnistaako/tunnustaako joku edellisistä omistajista asentaneensa tällaiset sähköt? :D Oon nähnyt kaikenlaisia asennuksia, mut tämä johto helvetti oli jotain ihan muuta. Johtoja ei oltu pätkitty sopivaksi vaan ylimääräiset nipparilla nipuksi ja jätetty tuonne roikkumaan ja tietenkin suojaamattomia johdon päitä roikku useampiakin ja varmaan parikymmentä rosvoliitintä ja niitä vieri viereen oli lyöty yms hässäkkää :D Pitkät päällä ei kauaa pystynyt ajamaan ku poltti sulakkeen ja lopussa alko polttamaan sulaketta heti ku löi pitkät päälle. Kaks iltaa siinä selviteltiin tuota hässäkkää.

Jos jotain tekee niin miks sitä ei voi kerralla tehdä kunnolla, mietin vaan :)
Liitteet
sähköhelvetti.jpg
sähköhelvetti.jpg (87.64 KiB) Katsottu 2671 kertaa
Obelix
Viesti:

Re: Kuka tunnustaa/ tunnistaa asennuksensa?:D

Viesti Kirjoittaja Obelix »

Moi.

En tunnusta, mut mun autossa on ihan samanlainen.
On ollu parii hälytintä,webastoo ja vaikka mitä.
Piuhat edelleen niihin kaikkiin jäljellä..

T:Leevi
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Lakendwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakendwolf »

Ihan "normi"asennuksethan näyttää olevan ,akkukin on kunnolla liinalla kiinni :lol: releteline kulmaraudasta kyllä kestää .
Mikä rekkari ,näyttää kovasti meikäläisen entiselta sotanorsulta paitsi joku on johtoja lisäillyt :mrgreen: .
Don't Worry Be Happy..
Wille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wille »

En tunnusta, Itse poistin 2 muovikassillista sinistä sähköjohtoa jotka katsoin tarpeettomaksi, kymmeniä hapettuneita liittimiä ja sokeripaloja, nämä oli tehty 80-luvun puolivälissä jolloin ei varmaan ollut muuta väriä kuin sinistä :lol:

Purkuun on tullut monia vastaavia sähköpeikkoja ja usein yhdistävänä tekijänä on starcraftin teippaus, luulen että ne on jo uutena raiskattu huonoilla lisäsähköillä kun niissä on kerran enemmän valoja ja muita turhuuksia
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Kimmohee
Viesti:

joo kyl tuossa taitaa olla vähän jokaisen omistajan lisä asennuksia :D nta-17 on rekkari. Joo kyl tuolla liinalla ainakin akku pysyy mukana :D Siirsin tuonkin akun taakse että sai tilaa tuohon kulmaan ja sai siististi asennettua uudet johdot valoille ym. ja kaikki uudet johdot tietenki tinaamalla liitetty. Melkein näpätä huomenna kuva millainen siitä tuli ku vähän raivasi tuota.
Lakendwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakendwolf »

Eipä ollut sittenkään meikäläisen entinen .. .
Mukavaa että olet kuitenkin nyt löytänyt oikean harrastuksen jonka parissa kuluu hetki jos toinenkin ,pian huomaat osaavasi kaikenlaista . 8)
Omassa autossani tällä hetkellä ei ole mitään rävellyksiä johtojen osalta kaikki orkkista ja auto vuodelta 90 ja olen toinen omistaja.
Kyllä on siistimpää konehuoneessa ja kojetaulun takana. :mrgreen: vaikkakin Starcraft
Don't Worry Be Happy..
jykä-68

Viesti Kirjoittaja jykä-68 »

tuo kulmarauta ja siihen tuleva johtoviidakko on ihan starcraftin koripajalla tehty,ainakin mulla on ihan samanlainen viritys
Kimmohee
Viesti:

Tuollanen siitä tuli ku ylimääräiset repi pois. Nyt ei tarvi pelätä että pimeillä tieosuuksilla yhtä äkkiä sammuu kaikki ajovalot :D
Liitteet
IMAG0634.jpg
IMAG0634.jpg (34.23 KiB) Katsottu 2458 kertaa
Vastaa Viestiin