Sulake /ei sulake
Sulake /ei sulake
Juu sähkö oluna välilä katkola ... ja toisela kertaa.. vani olu olevinaan 19 voltiin syntyneenä.. No olen saanut sen järkiin olet 12 voltinen... Kysymys ? se peltinen peä sulake siinä etuakun takana ....siitä lähtöö sulaken takoa jos toesen laestahi punasta johtoa vaen onko ne kaapelie,, ja niisä on niitä valakosie molukoeta ja niisä numeroita 16,,ja sine päen....ONKO NE SULEKAETA tai johdon tärinän vaementajia, meinaan D tärisee jouto käynnilä,,hiukan
Re: Sulake /ei sulake
Tätä ei edes google kääntäjä saa suomennettua
Kippistä vuan 
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
Joo taesi menä takametsän piikiin että googeninlta järkiloppu...toesta se on ryssälä kun älyhoe jätää niin raudala jatketaan...
Joo minäpä googlan,, kone pelti ylös, akku heti etuviiston oekeala, ristinapa vielä enempi oikeala ,,,, siitä lähtöö punanen paksunpuoleinen johto sinne kuljetajan suuntaan ,ja yhtyy mustaan rasijaan,,,siinä juuri mustan rasian mysterisä luulen olevan peltipääsulakeen,,,sen jälkeen lähtöö monijaeta punasia piuhoja ties minne lienöö menossa.. sen mustan rasiasta lähtevilä punasisa johtoisa on noen 40mm pitkä pötkylä ne on valalakosie ja niisä numeroita,,16...10..mitähän meinaa ,,,,onkone juuri niitä sulakkeita ,,,vaen lieneekö johto numeroita,,,
Joo minäpä googlan,, kone pelti ylös, akku heti etuviiston oekeala, ristinapa vielä enempi oikeala ,,,, siitä lähtöö punanen paksunpuoleinen johto sinne kuljetajan suuntaan ,ja yhtyy mustaan rasijaan,,,siinä juuri mustan rasian mysterisä luulen olevan peltipääsulakeen,,,sen jälkeen lähtöö monijaeta punasia piuhoja ties minne lienöö menossa.. sen mustan rasiasta lähtevilä punasisa johtoisa on noen 40mm pitkä pötkylä ne on valalakosie ja niisä numeroita,,16...10..mitähän meinaa ,,,,onkone juuri niitä sulakkeita ,,,vaen lieneekö johto numeroita,,,
Noi stadin kundit kun ei vaan ymmärrä suomee tietsä

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Bumba senkin dorka bönde etsä snaijaa et mä missään stadissa budjaa vaan skavaböölessä. Eli böndellä jos stadin friiduilta tai karjuilta kysyy
Jeesaas nyt miestä kun sillä on hätä ja sä oot 6.2 erikoismies numero uuno
Jeesaas nyt miestä kun sillä on hätä ja sä oot 6.2 erikoismies numero uuno
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OK kokeilin toimiiko vans truk ,,,vituilut saen ....poestun
eihän tää oo vittuilua,anteeksi jos oot käsittänyt väärin panzellehan minä vaan......mutta jos saisit kuvan siitä mitä tarkoitat auttas paljon,kun siellä voi olla kumpaakin eli sulakkeita kuvaamasi tavalla+numeroituja johtoja....nää chevyt on semmosia sekasikiöitä että kuva auttais paljon.pillari kirjoitti:OK kokeilin toimiiko vans truk ,,,vituilut saen ....poestun
OK vähän piruilin viskin voimalla....lähetäänkö Akosista eihän 6.2D hehkutulpat ole 6V meinaan kuusi voltisia.....
Ei ole...pillari kirjoitti:OK vähän piruilin viskin voimalla....lähetäänkö Akosista eihän 6.2D hehkutulpat ole 6V meinaan kuusi voltisia.....
Muutamaan kertaan luettuani sain selvää mutta ylläpitäjän ominaisuudessa pitää kysyä, että saatko itse tästä selvää ensiyrittämällä?pillari kirjoitti:Juu sähkö oluna välilä katkola ... ja toisela kertaa.. vani olu olevinaan 19 voltiin syntyneenä.. No olen saanut sen järkiin olet 12 voltinen... Kysymys ? se peltinen peä sulake siinä etuakun takana ....siitä lähtöö sulaken takoa jos toesen laestahi punasta johtoa vaen onko ne kaapelie,, ja niisä on niitä valakosie molukoeta ja niisä numeroita 16,,ja sine päen....ONKO NE SULEKAETA tai johdon tärinän vaementajia, meinaan D tärisee jouto käynnilä,,hiukan
Selkeä suomenkielinen kysymys johtaa usein myös fiksumpiin vastauksiin
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Juu vani 6.2 82 kone pelti auki aku oikeala,, pulus + navasta (ei startiin menevä) lähtee yksi ainut punanen johto noin 6-8 neliöä aika virtaa antava,,menee akun yläpuolele rinta pellisä olevaan mustaan rasijaan,,(siinä on pelti lapu välissä), rasijasta lähtee edeleen useita punaisia johtoja,, niisä johdoisa on valkoisa noin 40mm pitkiä,,ikänkuin sulakeita.. ne on valettu/sulatetu johdon ympärile,(noin 10 cm jälkeen mustan rasian) meinaan niitä ei voi avata, niisä valkisisa on numeroita ,,,16,,10,, onko ne numert johdon tunnistamista varten/mikä menis laturile/hehkureleele /valoile,,tai ampereita/sulakkeita,,,???