g30 lisäpenkit.

autoharrastukseen liittyvää
roninmaki

g30 lisäpenkit.

Viesti Kirjoittaja roninmaki »

oisko kellään tietoo mitä pitää tehdä kun on-98 g30 kuorkki vani.tällähetkellä kolmen hengen niin jos siirtää väliseinää ja laittaa lisäpenkkirivin.riittääkö et väliseinä ja turvavöitten kiinnityspisteet on asialliset ja vie vaan muutoskatsastukseen.vai onko jotain muutakin huomioitava.
hilussi

Re: g30 lisäpenkit.

Viesti Kirjoittaja hilussi »

MUISTIN MUKAAN :vm -97 ja uudemmat niin pitää olla hyväksytyt paikat penkkien ja vöitten kiinnityksille että onnistuu mutta varma en ole... vanhempiin riittää että on nimenomaa asiallisesti kiinnitetyt... ja väliseinän siirto niin sillekki pitää olla laput että kestää...
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

:lol: käy vaikka konttorilla kysymässä,jos laiskottaa soita.......tai käytä tota "etsi"nappia.....näiltäkin sivuilta pitäs tarinaa löytymän :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
roninmaki

ei löytyny etsi napilla ja konttorilta kirjavia vastauksia riippuen miten on kullakin viikonloppu menny.sitten varmaa tietoa trafin tekninen palvelu.pitää olla kuorma-autoja rakentelevalta tunnetulta firmalta lausunto että väliseinä kestää tietyn newton määrän.pitää olla ylöstaitettavat penkit.ei tarvitse ollenkaan turvavöitä,mutta jos laittaa niin niiden kiinnityspisteet pitää kestää tietyn newton määrän.perätilassa pitää olla kuusikappaletta tukevasti kiinnitettyja kiinnityslenkkejä.jos ei löydy sitä tunnettua firmaa mistä lapun saa,niin insinöörin lujuuslaskelmat riittää.
Regency

Viesti Kirjoittaja Regency »

Helpoimmalla pääsee ton ikäisen kanssa kun tekee ylös nostettavat penkit. Mulla muokattiin Transportterin pikkubussi penkeistä ylösnostettavat ja kun ne pitää olla myös lukittavissa yläasentoon niin siihen riitti pienet kaasujouset. Väliseinästä ja kiinnityspisteistä teki korirakennefirma todistuksen. Niin ja kiinnityspisteiden ei tarvi olla lattiassa, seinissä olevat kiskot käy myös.
BUMBA

Aivan ihme läppää,olen noita leimannu reilun 10kpl....paperin tarvii tehdä, mutta meillä päin on plus konttorilla semmoinen valmiina ja itse saa kirjoittaa että seinä kestää sen tietyn pistekuorman samoin koukut jotka olen honkkarista ostanu ja poraruuveilla vaneriin läntänny :shock: :lol: ja penkit ollu joko kiinteitä tai irrotettavia :D
roninmaki

Juu ois vanhakoppaisen väliseinä ja orggis penkit.ja mitat näyttäs et kävis melkein heittämällä.luulis riittävän samanlainen kiinnitys mikä on ollukkii.jos se laki muuttuu siinä -96. Tiukemmaks.vai onko sillä bumballa näitä muovikeulapaskoja muka ollu.kyllä vanha on parempi.oikeassa oot.
Regency

Viesti Kirjoittaja Regency »

ja penkit ollu joko kiinteitä tai irrotettavia
Liekö sitten konttorikohtasia juttuja mutta ainakin mulla muutoskatsastuksessa testattiin istuinten nousu ja todettiin ylhäällä pysyvyys, koska ovat tilapäispenkkejä. :cry:

Siksi vaihdoin vanhempiin vaneihin takas.
BUMBA

Regency kirjoitti:
ja penkit ollu joko kiinteitä tai irrotettavia
Liekö sitten konttorikohtasia juttuja mutta ainakin mulla muutoskatsastuksessa testattiin istuinten nousu ja todettiin ylhäällä pysyvyys, koska ovat tilapäispenkkejä. :cry:

Siksi vaihdoin vanhempiin vaneihin takas.
Ja mulla se muuttuu kiinteeksi,kun alla laatikko mistä kansi nousee :wink: ja laitetaan reunasta nepparilla seinään kiinni,laatikko pysyy paikallaan,istuin osa nousee.... :wink:
Vastaa Viestiin