Meinaan, että nämä nykyiset M+S kitkarenkaat jättää vanin sutimaan pienemmässäkin sohjossa.
Parkkiruutuun ei pääse kuin vauhdilla ja vain jos on reilusti tilaa. Pienikin lumivalli ja siinä jäätä niin se on jumituksen paikka
Vauhdilla sieltä sitten olisi päästävä poiskin ja vielä kolhimatta tolla heavy massalla muita autoja.
Lumilapio ja akvariohiekkaa
Vähälumisina talvina täällä etelässä on kyllä menny mukavasti. Landella pitää sitten olla kunnon talvirenkaat ja nastat!!!
Josku tässä ajelin noilla STW Oldseilla ja niissä kitkat, mutta kyllä niillä nyt kaupungissa pärjäs. Landella ne suti sitte toden teolla heh hee.
Ainakin minä saan ton vanin sutimaan ihan normi ylämäessä jos pysähtyy ja yrittää sitten siitä ilman vauhtia lähtee. Siis ihan vaan normi aurattu tie johon ei normaalisti jää sutimaan jos on kunnon renkaat. Vauhtia pitää olla siis ylämäkeen noilla kitkoilla ajettaessa.
Se siitä alustuksesta. Olen vakavissani hankkimassa nastarenkaita ja kysynkin että mitäs muut vanikuskit suosittelee?
Rengaskoko on 235/75 R15
Tuolla netissä on kaikenlasita sivuu mistä näitä nastarenkaita olen tsiikaillut ja hinta on tommosta 130 e about kappale.
Onko mitään merkkiä kenties mitä joku suosii, niin ja mistä liikkeestä kantsii kysästä??
Tässäkin hommassa on kait turhaa etsiä hyvää ja halpaa heh hee?
Kesäkiekot pitää sitten ostaa uusien vanteiden kera keväämmällä, mutta alotellaan nyt tästä ensiks.
Sanokaa mitä ootte mieltä ja kaikki vinkit siis kelpaa tottakait.
Tähän sutimiseen menee kohta hermot