G20 eristys (ääni/lämpö)

Tänne voitte jättää keskusteluja koriasioista
Cleve

G20 eristys (ääni/lämpö)

Viesti Kirjoittaja Cleve »

Tästä varmaan vatvottu paljonkin, mutta nyt kun on homeiset matot/vanerit riipastu pois ja villat (kuivat) otin samalla. Niin kaiken alta paljastui erittäin hyväkuntoinen pelti. Nyt mietin millä tuon järkevästi pohjustaa ja eristää, kun käyttöön tuo koppi itselle jää.

Solumuovi liimaten peltiin, kivivilla väliin ja vaneri verhoiltuna päälle?
"There were two backfires that caused a neighbour to come running out. He thought I had ended it all in dramatic style." - Mr. Fixit
hilussi

Re: G20 eristys (ääni/lämpö)

Viesti Kirjoittaja hilussi »

Ewona eristettä laitoin itse. Sitä mulle mainostettiin parhaana: eli ei sido vettä ja eristävyydeltää villaa parempaa... Päälle tulee navettavaneri +3cm solumuovi+sarkakangas nappiverhoiltuna.
1. luokan lippu nyt vaan maksaa enemmän.
hilussi

Ja lattiassa mulla on eristematto x2 ja päällä "karvamatto" : hengittää ja kuivaa...toivottavasti :lol:
Cleve

Viesti Kirjoittaja Cleve »

Mistä tuota ewonaa sitten saa ja kuinka paksua levyä laitoit? Liimasitko suoraan peltiin kiinni?
"There were two backfires that caused a neighbour to come running out. He thought I had ended it all in dramatic style." - Mr. Fixit
hilussi

www.ewona.fi ja sieltä yhteystiedot. Lähettävät tuolta.
Itse laitoin 5cm levyä,5 tai 10cm vahvuudella (paikasta riippuen) ja ihan vaan vanerin ja pellin väliin.
Vastaa Viestiin