Artjärvi Hulabaloo 9-11.6. 06
Artjärvi Hulabaloo 9-11.6. 06
Moi
Kovasti ollaan lähdössä ja katselin tuossa karttaa netistä, että nopein reitti taitaa olla Helsingistä Porvoon-Lapinjärvi kautta ?
http://www.020202.fi/reitit
Oikeastaan tekisi mieli ajeleskella kivoja pikkuteitä myöden Askola-Myrskylä reittiä ?
Mika
ps. heh =) kun ei ole tuota retkeilyä tullut silleen harrastettua, niin saas nähdä minkälaisella varustuksella perillä selvitään ... tai yritetään selvitä =)
Kovasti ollaan lähdössä ja katselin tuossa karttaa netistä, että nopein reitti taitaa olla Helsingistä Porvoon-Lapinjärvi kautta ?
http://www.020202.fi/reitit
Oikeastaan tekisi mieli ajeleskella kivoja pikkuteitä myöden Askola-Myrskylä reittiä ?
Mika
ps. heh =) kun ei ole tuota retkeilyä tullut silleen harrastettua, niin saas nähdä minkälaisella varustuksella perillä selvitään ... tai yritetään selvitä =)
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Moi !!!
Juu oon menossa eli kalustoa aletaan jo pakkailemaan ja viimeisiä pesuja tehdään. Tarkoitus on lähteä jo aamupäivän aikana perjantaina liikkeelle kun vielä tietäisi tarkan osoitteen niin ei tarvitsisi pyöriä pitkin Artjärveä kun todennäköisesti opastekyltit tienposkiin saadaan vasta iltapäivän aikana. Mut jos oikein muistan niin Isto on tätä järjestelemässä niin pitää rimpauttaa Hänelle niin eiköhän perille löydetä.
Mut nyt pitää mennä häärii tallille.
t.
Juu oon menossa eli kalustoa aletaan jo pakkailemaan ja viimeisiä pesuja tehdään. Tarkoitus on lähteä jo aamupäivän aikana perjantaina liikkeelle kun vielä tietäisi tarkan osoitteen niin ei tarvitsisi pyöriä pitkin Artjärveä kun todennäköisesti opastekyltit tienposkiin saadaan vasta iltapäivän aikana. Mut jos oikein muistan niin Isto on tätä järjestelemässä niin pitää rimpauttaa Hänelle niin eiköhän perille löydetä.
Mut nyt pitää mennä häärii tallille.
t.
Terve vaan kaikille....
Meeting paikan osoite on Salmelantie 226 Artjärvi.
Löytyy ainakin Fonectan karttapalvelusta.
Linkki http://www.020202.fi/kartat .....
Opasteet tulee tienvarsiin ehkä jo torstaina, mut viimeistää perjantain kuluessa. Ja Hansu, muistat väärin.. Isto ei ole järjestämässä tätä meettiä, vaan se on aiVANsama kuka sen järjestää...
Kysymyksiä voi esittää vaikka minulle tänne, niin vastaan mielelläni...
Tervetuloa kaikki avaamaan miitingkesä...
T: Leevi
Meeting paikan osoite on Salmelantie 226 Artjärvi.
Löytyy ainakin Fonectan karttapalvelusta.
Linkki http://www.020202.fi/kartat .....
Opasteet tulee tienvarsiin ehkä jo torstaina, mut viimeistää perjantain kuluessa. Ja Hansu, muistat väärin.. Isto ei ole järjestämässä tätä meettiä, vaan se on aiVANsama kuka sen järjestää...
Kysymyksiä voi esittää vaikka minulle tänne, niin vastaan mielelläni...
Tervetuloa kaikki avaamaan miitingkesä...
T: Leevi
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133
-
Maria
Moi !!!
Ja Kiitos Leevi
Juu sama pää "kesät-talvet" niin ei ulkoa näitä kaikkea muista ja aiVANsama se on kun aina on perille löydetty
No hyvä, että kyltit on aikaisin paikalla kun tuntuu että aina vain aikaisemmin ollaan liikkeellä tulossa. Itse asiassa mun tilanne on se, että pitää tulla ajoissa kun taas pitää myös aikaisin lähteä eli sunnuntaina jo puolenpäivän aikoihin pitää olla Hesan messukeskuksessa
Ja toisek jos kakruilta kysyis niin pitäis olla jo siellä
No toivotaan, että kelit lämpenee niin kuin tänään luvattiin sääennustuksissa niin se vielä nostaa tunnelmaa
No muutaman yön jälkeen taas kuljemme sankoin joukoin kohti Hulabaloo 3:mea
Tapaamisiin
Ja Kiitos Leevi
Juu sama pää "kesät-talvet" niin ei ulkoa näitä kaikkea muista ja aiVANsama se on kun aina on perille löydetty
No hyvä, että kyltit on aikaisin paikalla kun tuntuu että aina vain aikaisemmin ollaan liikkeellä tulossa. Itse asiassa mun tilanne on se, että pitää tulla ajoissa kun taas pitää myös aikaisin lähteä eli sunnuntaina jo puolenpäivän aikoihin pitää olla Hesan messukeskuksessa
No toivotaan, että kelit lämpenee niin kuin tänään luvattiin sääennustuksissa niin se vielä nostaa tunnelmaa
No muutaman yön jälkeen taas kuljemme sankoin joukoin kohti Hulabaloo 3:mea
Tapaamisiin
kyllä sinne pe yritetään eksyillä ..van+ex astro
-Pia... astro oli mun edellinen auto,Jukka tulee sillä
-Pia... astro oli mun edellinen auto,Jukka tulee sillä
Viimeksi muokannut ßlizzard, 08 Kesä 2006, 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Pete! Mikä ex-astro???
Mekin täältä perjantaina tullaan, kerrankin on lyhyt matka
Mutta on tää pakkaaminen taas hankalaa ekaan miittinkiin, kun kaikki pitää muistaa alusta alkaen. Puolethan sitä taas varmaan unohtuu, mutta nou hätä pääasia että muistaa ruoat ja juomat
Nähdään siis huomenna, malttaakohan sitä edes nukkua...
Mekin täältä perjantaina tullaan, kerrankin on lyhyt matka
Mutta on tää pakkaaminen taas hankalaa ekaan miittinkiin, kun kaikki pitää muistaa alusta alkaen. Puolethan sitä taas varmaan unohtuu, mutta nou hätä pääasia että muistaa ruoat ja juomat
Nähdään siis huomenna, malttaakohan sitä edes nukkua...
Chevrolet Astro NSZ-74
Moi !
Meil alkaa olee kaikki pakattu (jaa onkohan ?) kun tytöt saa vielä omat vaatteensa vaunuun niin vielä ens yö pyöritään omassa sängyssä ja sit aamupalan jälkeen alkaa matka Hulabaloon!
Huomen turistaan taas kaikki talven kuulumiset ja voi olla seuraavan yön unet vähissä ? Toivon et mun selkäkipu ei haittaa olemista Hulabaloossa.
Terkuin!
Meil alkaa olee kaikki pakattu (jaa onkohan ?) kun tytöt saa vielä omat vaatteensa vaunuun niin vielä ens yö pyöritään omassa sängyssä ja sit aamupalan jälkeen alkaa matka Hulabaloon!
Huomen turistaan taas kaikki talven kuulumiset ja voi olla seuraavan yön unet vähissä ? Toivon et mun selkäkipu ei haittaa olemista Hulabaloossa.
Terkuin!
TULLAAN TULLAAN
Puolenpäivän jälkeen yritetään hyvinkäältä lähtee...
muuten mitäpä LA-kanavaa vaniporukka tuppaa käyttämään?
muuten mitäpä LA-kanavaa vaniporukka tuppaa käyttämään?
Että semmosta...
Tere!
Monesti letkassa vannareilla on LA kanavalla 17 ja AM. Mutta itselläni myös monesti 19/AM jos 17 on ihan kuollut.
Jos Tumppi näät harmaa/punaista Chevyä hinaamassa Kafi 642 telivaunua kohti Artjärveä niin huutele ko. kanavilta Hansua niin jos satun kuulemaan niin turistaa lisää jos kädet riittää kaikkien vekottimien käyttöön ja jollakin vielä pitäisi ajaa. Aikataulut saattaa osua aika samoihin kun meidän pitäisi lähteä täältä SIpoosta tulemaan Mäntsälän kautta aamupäivän loppupuolella.
Mut josmatkallaeikuullaniinperilläsit!
Monesti letkassa vannareilla on LA kanavalla 17 ja AM. Mutta itselläni myös monesti 19/AM jos 17 on ihan kuollut.
Jos Tumppi näät harmaa/punaista Chevyä hinaamassa Kafi 642 telivaunua kohti Artjärveä niin huutele ko. kanavilta Hansua niin jos satun kuulemaan niin turistaa lisää jos kädet riittää kaikkien vekottimien käyttöön ja jollakin vielä pitäisi ajaa. Aikataulut saattaa osua aika samoihin kun meidän pitäisi lähteä täältä SIpoosta tulemaan Mäntsälän kautta aamupäivän loppupuolella.
Mut josmatkallaeikuullaniinperilläsit!
Hulabaloo puhelinnumero
Moi
Löytyykös jostain järjestävän osakunnan puhelinnumeroa ?
Mika
Löytyykös jostain järjestävän osakunnan puhelinnumeroa ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Moi........
AiVANsama kiittää ja kumartaa kaikkia, ketkä olivat mukana
Hulabaloo III....
Kuvia tapahtumasta löytyy http://www.aivansama.com
T:Leevi
Hulabaloo III....
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133
Moi........
Hulabaloo III....
Hulabaloo III....
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133
Helpottaako jo?
Huoamenta!
Kyllä oli kovat kinkerit taas, mut onnex on yx loma viikko menos. Vielä muuten toi kaamee kapula vaivaa...
Joten kiitoksia kaikille hauskasta viikonlopusta!
T:Tumppi&Mervi ja ILIKKA
Kyllä oli kovat kinkerit taas, mut onnex on yx loma viikko menos. Vielä muuten toi kaamee kapula vaivaa...
Joten kiitoksia kaikille hauskasta viikonlopusta!
T:Tumppi&Mervi ja ILIKKA
Että semmosta...
Kiitokset
Moi
Kiitokset järjestäjille =)
Sähköäkin saatiin laina jatkojohdolla =)
Vähän hiljaisempaa perheparkkia jäi kaipailemaan.
Nyt kun jytisi oikealta ja vasemmalta...
Onneksi tuuli piti hyttyet loitolla =)
Mika
Kiitokset järjestäjille =)
Sähköäkin saatiin laina jatkojohdolla =)
Vähän hiljaisempaa perheparkkia jäi kaipailemaan.
Nyt kun jytisi oikealta ja vasemmalta...
Onneksi tuuli piti hyttyet loitolla =)
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners