Tarjous on todella raju ja kannattaa hyödyntää sen tuomat edut kaikessa laajuudessaan.
http://www.tammermatic.fi/

Tarjouksesta lähemmin kertoo paikanpäällä EAGLE-NO1

Ilmottele mulle kans mihin aikaa meinaatte lähteä, meidän emäntä pääsee klo:16.00 töistä ja me yritämme päästä lähtemään mahdollisimman pian, noin 17.00 - 17.30 olis semmonen realistinen aika meidän lähteä.Micke kirjoitti:en tiedä vielä millon pääsen töistä mutta ehkä viiden aikana soitan sulle myöhemmin
Tuo olis tosi sopiva aika lähtee meillekkin....Eagle_no1 kirjoitti:Ilmottele mulle kans mihin aikaa meinaatte lähteä, meidän emäntä pääsee klo:16.00 töistä ja me yritämme päästä lähtemään mahdollisimman pian, noin 17.00 - 17.30 olis semmonen realistinen aika meidän lähteä.Micke kirjoitti:en tiedä vielä millon pääsen töistä mutta ehkä viiden aikana soitan sulle myöhemmin
se on Junnu ja nro. on 0405881221Eagle_no1 kirjoitti:Vaasalaiset huomio:
Kukahan mahtoi olla se ruskean baroncruiserin omistaja joka osti minulta sen digitv laitteen. Jos kyseinen herra tai hänet tunteva antaisi tietoja minulle yhteydenottoa varten. Kadotin hänen yhteystiedot, tavitsisin ne jotta voisin kuitin/takuu todistuksen lähettään niinkuin sovimme.
Kiitos.juge kirjoitti:se on Junnu ja nro. on 0405881221Eagle_no1 kirjoitti:Vaasalaiset huomio:
Kukahan mahtoi olla se ruskean baroncruiserin omistaja joka osti minulta sen digitv laitteen. Jos kyseinen herra tai hänet tunteva antaisi tietoja minulle yhteydenottoa varten. Kadotin hänen yhteystiedot, tavitsisin ne jotta voisin kuitin/takuu todistuksen lähettään niinkuin sovimme.