Juhannusmeeting tietoja kiitos
Juhannusmeeting tietoja kiitos
Saiskos johtokunnalta vähän tarkempaa infoa juhannusmeetingistä?
Paikka ilmeisesti on tuo Naantali, mutta mikähän on meetingmaksu.
Mitä se sisältää?
Onko ohjelmaa?
Onko kerhotavaramyyntiä?
Rupee meinaan oleen juhannus aika lähellä ja vähän tarvis ruveta tekeen ittekkin kesälomasuunnitelmia...
Paikka ilmeisesti on tuo Naantali, mutta mikähän on meetingmaksu.
Mitä se sisältää?
Onko ohjelmaa?
Onko kerhotavaramyyntiä?
Rupee meinaan oleen juhannus aika lähellä ja vähän tarvis ruveta tekeen ittekkin kesälomasuunnitelmia...
oli ja oli
no oli kun sen posti toi... elikkäs kotiotullessa siellähän se laatikossa jökötti.
Ihan mukavastihan sieltä taas sai noita miitinkejä rastitella... Samoja ja uusia paikkoja sitten viimevuoden. Toivottavasti työt antaa myöden käydä mahdollisimman monessa.
PER....
kun en aikanaan ruvennut jäänmurtajalle töihin.... Pakkoko sitä oli semmonen ammatti ottaa, että kesäviikonloput on aina töissä...
Ihan mukavastihan sieltä taas sai noita miitinkejä rastitella... Samoja ja uusia paikkoja sitten viimevuoden. Toivottavasti työt antaa myöden käydä mahdollisimman monessa.
PER....
Vähän galluppia juhannuksesta...
Eli kuinka moni sinne on lähdössä, kun kaikista miittingeistä on juttua riittänyt, muttei oikeastaan mitään juhannuksesta?
Ja sitten se kalusto, kaiken nimisiä ja näköisiä laitteita ruukaa kerhossa olla, kuten sivuilta ja kerholehdestä voi päätellä, muttei meitin pikkuista ole näköjään hyväksytty mukaan, kun ei mainintaa ole, vaikka kahteenkin kertaan sen tuonne ajoneuvokyselylomakkeelle (olipa sanahirviö) olen laittanut
Eli sama kysymykseksi selvällä suomella, minkä näköisiä laitteita sinne on odotettavissa juhannukseksi? Ja uskaltaako/saako akutissa jenkki puutteessa tulla paikalle jollain muulla
Että saatais kunnon "meininkiä" tähän aiheeseen, niin määritellääs tuo "jollain muulla" vaikka, hmmm.. Fiat +Vaunu

Vain hamarapuolella, eikä sitten kasvoihin
Kiitos 
Eli kuinka moni sinne on lähdössä, kun kaikista miittingeistä on juttua riittänyt, muttei oikeastaan mitään juhannuksesta?
Ja sitten se kalusto, kaiken nimisiä ja näköisiä laitteita ruukaa kerhossa olla, kuten sivuilta ja kerholehdestä voi päätellä, muttei meitin pikkuista ole näköjään hyväksytty mukaan, kun ei mainintaa ole, vaikka kahteenkin kertaan sen tuonne ajoneuvokyselylomakkeelle (olipa sanahirviö) olen laittanut
Eli sama kysymykseksi selvällä suomella, minkä näköisiä laitteita sinne on odotettavissa juhannukseksi? Ja uskaltaako/saako akutissa jenkki puutteessa tulla paikalle jollain muulla
Että saatais kunnon "meininkiä" tähän aiheeseen, niin määritellääs tuo "jollain muulla" vaikka, hmmm.. Fiat +Vaunu
Vain hamarapuolella, eikä sitten kasvoihin
Alkava vaanari
No mulla on yllätys kyllä vani, mutta en ainankaan pistäisi pahaksi jos jollakin muulla tulee.
Itse joudun karsimaan tämän vuoden tapaamisia lasten(kaksoset) takia (ikää 18kk). jos en saa muksuja hoitoon mikä tuntuu olevan hieman vaikeaa.
No kunhan muksut tuosta kasvaa ni mulla on tosihyvät tiedusteliat auton alustaa kattomaa
Vähä oon kade teille ketkä pystyy lähtee...
Itse joudun karsimaan tämän vuoden tapaamisia lasten(kaksoset) takia (ikää 18kk). jos en saa muksuja hoitoon mikä tuntuu olevan hieman vaikeaa.
No kunhan muksut tuosta kasvaa ni mulla on tosihyvät tiedusteliat auton alustaa kattomaa
Vähä oon kade teille ketkä pystyy lähtee...
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
No, jos kaikki menee, niinkuin on tarkoitus, niin tulemme juurikin Fiat:illa + vaunulla.jari kirjoitti:moron totta kai voi tulla millä vaan paikalle päsee nyt kurikassakin oli ainaskin yks hiace+vaunu ja mersu pakettiauto
Tosin, keskeneräistähän ei saisi näyttää herroille eikä hulluille, mutta ajattelin kuitenkin tulla, keskeneräisyys kummassakin, vaunussa enemmän... Sallittakoon se, kuitenkin ovatten 80 ja 81 vuosimallisia...
Alkava vaanari
jari mersu oli pakon sanelema juttu ja sillä joku toveri ratsastaa pitkin suurta ja mahtavaa venäjänmaata.
kaikki kalustohan on citröenista vaniin.kerhossa on muutama todella komeaksi tehty bedfordkin eli ei muuta kun mukaan vaan vaikka transiitilla

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
No se on hyvä, että asenne on tärkein, mutta uusi ja uusi, olenhan jo yhden juhannuksen kokenut "konkari" http://www.teoriakoe.net/jasse/jussi5/main/D1000023.JPG Siin olis tuo ex paloauto, ja minä iha ite kamera kädessä...
Alkava vaanari