kuvat/erikoismaalaukset vaneissa
kuvat/erikoismaalaukset vaneissa
Tällänen yleisluontoinen kysymys maalauksesta:
johtuuko kuvien/erkoismaalausten vähyys vaneissa pelkästään maalausten hinnasta vai eikö ihmiset halua autoihinsa mitään "niin erikoista".
Vai eiko ole kontakteja sopiviin maalareihin ole silloin kun maalausta suunnitellaan vai mista mahtaa johtua?
johtuuko kuvien/erkoismaalausten vähyys vaneissa pelkästään maalausten hinnasta vai eikö ihmiset halua autoihinsa mitään "niin erikoista".
Vai eiko ole kontakteja sopiviin maalareihin ole silloin kun maalausta suunnitellaan vai mista mahtaa johtua?
Chevy VAN G30
-
Eagle_no1
Re: kuvat/erikoismaalaukset vaneissa
Hinta ainakin mulla vaikuttaa, koska en huoli kaikenmaailman ruiskuttajia tuhrimaan ajokkiani. Toisekseen Vanissa on tuota maalattavaa pintaa aikasen lailla ja jos vain jonkun pienen kuvan siihen maalauttaa ni on aika kurjan näkönen.KHe kirjoitti:Tällänen yleisluontoinen kysymys maalauksesta:
maalaus
itselläni oli aikanaan todella taidokkaasti tehty (maalarin itselleen tekemä) erikoismaalaus. Kuvat oli teräviä, eli ei mitään suttuja joita usein näkee. Jos sellaisen olisi teettäänyt, olisi hintaa ollut useampi tuhat euroa.
MUTTA, kaikkeen kyllästyy. Motiivimaalaus alkaa jonkun ajan päästä kyllästyttämään. Niin kävi itsellekin, että jossain vaiheessa iski kyllästys ja vani meni ylimaalaukseen.
Tuolta kun kurkkaatte http://www.epndesign.fi/
niin löytyy mm. Pässidodge (meikäläisen suunnittelemat raidat)
ja mun dodge vainaa (leijona kyljes, delfiinit takaoves)

MUTTA, kaikkeen kyllästyy. Motiivimaalaus alkaa jonkun ajan päästä kyllästyttämään. Niin kävi itsellekin, että jossain vaiheessa iski kyllästys ja vani meni ylimaalaukseen.

-
Maria
Re: maalaus
Kaveri laittoi mulle alkuvuodesta tuon epn desingnin linkin ja minähän kun linkin hävitin ja etsin sitä niin se sama kaveri väitti 30min sitten messengerissä, että koko lafkaa ei enää olisi.Kapu kirjoitti:itselläni oli aikanaan todella taidokkaasti tehty (maalarin itselleen tekemä) erikoismaalaus. Kuvat oli teräviä, eli ei mitään suttuja joita usein näkee. Jos sellaisen olisi teettäänyt, olisi hintaa ollut useampi tuhat euroa.
Mutta on pitänytkin kysyä noitten kuvien vanien tarinoita, että kenen ne on.
Hienon näköisiä maalauksia kyllä.
maalaukset
Ja se Chevyn pikuppi oli veljen. Siihen tehtiin iso kissanpää konepellille ja nuo raapimajäljet kylkiin. Sen auton hioin itse pellille asti, eli on hyvin tehty, ei enää jenkkimaali hilseile.... Majailee nykyään jossain päin Raumaa.
Se Chevy, jossa on kultaiset astinlaudat, on osittain maalattu kameleontti-väreillä. Oli paikallisen sällin auto, mutta ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Se Chevy, jossa on kultaiset astinlaudat, on osittain maalattu kameleontti-väreillä. Oli paikallisen sällin auto, mutta ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Joo, nuo Kapun ajatukset minullakin oli siinä hieman siellä taustalla - kuinka kauan sitä kuvaa jaksaa sitten katsella, jäi tuo kysymys vaan hieman vailinaiseksi kun pikku pöröissään kirjoittelee.
Olen tässä suunnitelemsassa vanin maalausta ja tuntuu ettei olekaan niin helppo juttu, olen aikoinaan kyllä maalannut kuvia kännyköihin, autoihin ja ravintoloiden seiniin, joten tavallaan rajoituksia ei tule kuin maalien hinnasta.
Taitaa olla sittenkin viisasta käyttää aika hillittyjä
juttuja, jottei heti kyllästy.
Olen tässä suunnitelemsassa vanin maalausta ja tuntuu ettei olekaan niin helppo juttu, olen aikoinaan kyllä maalannut kuvia kännyköihin, autoihin ja ravintoloiden seiniin, joten tavallaan rajoituksia ei tule kuin maalien hinnasta.
Taitaa olla sittenkin viisasta käyttää aika hillittyjä
Chevy VAN G30
nii juu
Sa se huono puoli vähän on kanssa, että auton pitää olla aina puhdas ja kaikki muukin kunnossa (renkaat vahattu ja vanteet kiiltävät ym.
)
Sitten noita naarmuja ja kolhuja tahtoo kanssa tulla ja se harmittaa kun on just tehnyt monen tonnin maalauksen....
Vaikka kuinka hyvin tekis, niin ei ne ole ikuisia siltikään.
Sitten noita naarmuja ja kolhuja tahtoo kanssa tulla ja se harmittaa kun on just tehnyt monen tonnin maalauksen....
Vaikka kuinka hyvin tekis, niin ei ne ole ikuisia siltikään.
Kuva vaniin tulostamalla
Moi
Ehdottaisin kuvan tulostamista tarralle, niin ei kyllästyttäessä tarvitse ylimaalata koko autoa.
Tai laittaa ensin teipin kylkeen ja maalaa siihen.
Mika
Ehdottaisin kuvan tulostamista tarralle, niin ei kyllästyttäessä tarvitse ylimaalata koko autoa.
Tai laittaa ensin teipin kylkeen ja maalaa siihen.
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
-
Maria
Re: Kuva vaniin tulostamalla
magenta kirjoitti:Moi
Mika
Tuota kannatan lämpimästi..
Mullahan oli kakkosautossa aika uniikit meikäläistä varten suunnitellut kylkimotiivit (miltei kaikkeahan pitää testata kerran elämässä)
Ja kun poliisit ottivat kärryn silmätikukseen, niin oli helppo repiä tarrat hiiteen.
Ne olis siltikin lähtenyt kesän aikana mutta ei ihan yhtä nopeella aikataululla..
Ei oo sen jälkeen tullut sakon sakkoa syystä, että "kulkine on laiton useasta eri kohtaa".
Eivät erota enää valtavirrasta..