Paljonko olette maksaneet ...

Tänne voitte jättää keskusteluja koriasioista
MS

Paljonko olette maksaneet ...

Viesti Kirjoittaja MS »

Vanien maalauksista (Ei erikoismaalauksista,eli kuvia)?
Kaveri kysy intoa maalata vaniansa...
Sais jonkun käsityksen vallitsevasta hintapoliitikasta :roll:

Kun kerrotte hintoja, niin oliko pohjat ja tarveaineet kaikki mukana vai veittekö/teittekö jotain itse.

Utelen vaan etten ryöstä tai tee "ilmaseksi"

Omaan kotteroon värit oli 450e, eli lisäksi menee, pohja ja hiontaväri, kovetteet ja ohenteet sekä lakat.
Eli en paljon rupea laskeen ton tarkemmin, ja kun itse tekee niin työlle ei tarvi onneks laskea mitään. Tai voishan sitä jotain maksaa, mammalle maksais sit verot :mrgreen:
Maria

Re: Paljonko olette maksaneet ...

Viesti Kirjoittaja Maria »

MS kirjoitti:Vanien maalauksista (Ei erikoismaalauksista,eli kuvia)?
Kaveri kysy intoa maalata vaniansa...
Sais jonkun käsityksen vallitsevasta hintapoliitikasta :roll:

Kun kerrotte hintoja, niin oliko pohjat ja tarveaineet kaikki mukana vai veittekö/teittekö jotain itse.

Utelen vaan etten ryöstä tai tee "ilmaseksi"

Omaan kotteroon värit oli 450e, eli lisäksi menee, pohja ja hiontaväri, kovetteet ja ohenteet sekä lakat.
Eli en paljon rupea laskeen ton tarkemmin, ja kun itse tekee niin työlle ei tarvi onneks laskea mitään. Tai voishan sitä jotain maksaa, mammalle maksais sit verot :mrgreen:
Hei muutes..

Oliko sun kanssa puhetta silloin keväällä siitä Blazerin värjäämisestä??
Mie oon unohtanut tyypin nimen ihan vallan. :roll:
chevystw

Viesti Kirjoittaja chevystw »

Itse olen aina autoni maalannut ja nyt on vani vuorossa seuraavana. Maalit vaniin maksaa n.250€ (Standoxin Standofleet raskaan kaluston maalia) ja pohjaväreihin ym. tarvikkeisiin toinen samanlainen. Väriksi tulee musta johon sekoitettu vähän mattausainetta (puolikiiltävä). Työkaveri taas taiteilee kynäruiskulla liekit ym. kuviot pintaan.

Mutta meikäläisen työpaikalla pakettiauton maalaus maksaa 2-4 t€, riippuen auton koosta ja työn määrästä.
VTCF member #1314
MS

Re: Paljonko olette maksaneet ...

Viesti Kirjoittaja MS »

Maria K. kirjoitti:
Hei muutes..

Oliko sun kanssa puhetta silloin keväällä siitä Blazerin värjäämisestä??
Mie oon unohtanut tyypin nimen ihan vallan. :roll:

Oli jotain höpinää.
Juge

Viesti Kirjoittaja Juge »

mä tein ite pohjat ja kaveri maalasi pinnan kaikkineen maksoin n.1000€
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Hakoinen

Viesti Kirjoittaja Hakoinen »

Onko kukaan maalauttanut vaniaan tuolla Suomenlahden etelärannalla? Hintatietoja? Työn jälki?
Kyselin hiukan alustavia hintoja, suomi-lisän kanssa koko operaatio tulisi maksamaan 1500 € ja siinä olisi sitten mukana kaikki. Ainakin se kuulostaa kohtuullisen edulliselta. Tosin auto joutuisi olemaan siellä hyvän tovin. Ja takaisin tullessa kannattaa kuulemma ajella tovi hiekkateillä uuden maalipinnan "peittämiseksi" , ettei tulli räppäise jotain veroa päälle. Mikä vero se sitten olisi? ALV? Valaiskaa nimimerkkiä epätietoinen.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
KHe

Viesti Kirjoittaja KHe »

Eikös se Virokin ole EU maa, joten mitään veroja, tulleja tai alveja ei pitäisi tulla?
Tietenkin jos vain tulet takaisin samalla autolla.
Chevy VAN G30
PRIEST

Viesti Kirjoittaja PRIEST »

http://www.epndesign.fi/
tuolta kannattaa kysyä maalauksia ja pohjia... itse olen ollut tyytyväinen kolmeen autoon mitä tuolla maalattu ja kymmenen vuotta sitten isäni auto maalattu ja edelleen voi auto hyvin!
Vastaa Viestiin