AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa.
minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä. 
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Sun tarttee kysästä noista järjestäjiltä. Miittimainoksesta löydät puhelinnumeroyks vekkulipoju kirjoitti:mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa.![]()
![]()
![]()
![]()
minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä.
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Juttelin Loviisassa järjestäjien kanssa ja on pieni alue autoille. Aika kivikkoista, mihin ei saa autoja ja ymmärsin, että sitä tasaista tilaa on vähän.
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Siellä on järjestetty muutama vuosi sitten viimeksi miitti ja alueelle ei ole tilaa 10m yhdistelmille.
kuvagalleriasta löytyy vuodelta 2003 muutama kuva josta saa vähän käsitystä paikan olemuksesta sekä http://www.protu.fi/node/577
kuvagalleriasta löytyy vuodelta 2003 muutama kuva josta saa vähän käsitystä paikan olemuksesta sekä http://www.protu.fi/node/577
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Mikäköhän on mökkien tilanne?? onkohan vielä vapaata??
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Kiitos AVC erittäin mukavasta ja lämminhenkisestä miittingistä ja onnea 25 vuotiaalle kerhollenne vielä kerran 
Myös kiitos vannareille IIIIIIIIIIIIIhanasta seurasta
VAN ON 
P.S. Se bandi oli sitte muutes ihan kymppi, mikäs sen bandin nimi olikaan?
Myös kiitos vannareille IIIIIIIIIIIIIhanasta seurasta
P.S. Se bandi oli sitte muutes ihan kymppi, mikäs sen bandin nimi olikaan?
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry