AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Meetingien jälkipuinti
Jomppu
Viestit: 977
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 23:08
Paikkakunta: Satakunta

AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Jomppu »

Lisätietoa linkistä:

http://www.vtcf.net/Uuvet/AVC12.jpg

Sinne siis seuraavaksi ! VAN ON !
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa. :P :oops: :evil: :twisted: :mrgreen: minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä. :oops:
Jomppu
Viestit: 977
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 23:08
Paikkakunta: Satakunta

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Jomppu »

yks vekkulipoju kirjoitti:mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa. :P :oops: :evil: :twisted: :mrgreen: minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä. :oops:
Sun tarttee kysästä noista järjestäjiltä. Miittimainoksesta löydät puhelinnumero :)
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Taija »

Juttelin Loviisassa järjestäjien kanssa ja on pieni alue autoille. Aika kivikkoista, mihin ei saa autoja ja ymmärsin, että sitä tasaista tilaa on vähän.
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Wille »

Siellä on järjestetty muutama vuosi sitten viimeksi miitti ja alueelle ei ole tilaa 10m yhdistelmille.
kuvagalleriasta löytyy vuodelta 2003 muutama kuva josta saa vähän käsitystä paikan olemuksesta sekä http://www.protu.fi/node/577
ilikka
Viestit: 186
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 19:01
Paikkakunta: Puumarkku

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja ilikka »

Mikäköhän on mökkien tilanne?? onkohan vielä vapaata??
Vtcf jäsen 1461. Sorry Boys Van Club Finland.
Jomppu
Viestit: 977
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 23:08
Paikkakunta: Satakunta

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Jomppu »

Kiitos AVC erittäin mukavasta ja lämminhenkisestä miittingistä ja onnea 25 vuotiaalle kerhollenne vielä kerran :)
Myös kiitos vannareille IIIIIIIIIIIIIhanasta seurasta :) VAN ON :)


P.S. Se bandi oli sitte muutes ihan kymppi, mikäs sen bandin nimi olikaan?
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu
Viestit: 977
Liittynyt: 14 Helmi 2009, 23:08
Paikkakunta: Satakunta

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Viesti Kirjoittaja Jomppu »

www.wholelotta70s.net
Bandin kotisivut :)
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Vastaa Viestiin