Sivu 1/1

AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 24 Heinä 2012, 13:02
Kirjoittaja Jomppu
Lisätietoa linkistä:

http://www.vtcf.net/Uuvet/AVC12.jpg

Sinne siis seuraavaksi ! VAN ON !

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 24 Heinä 2012, 18:27
Kirjoittaja yks vekkulipoju
mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa. :P :oops: :evil: :twisted: :mrgreen: minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä. :oops:

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 25 Heinä 2012, 00:08
Kirjoittaja Jomppu
yks vekkulipoju kirjoitti:mitä tarkoitaa alue ahdas vaunuille. onko ne kokonaan kieletty vai tarkoitaako toi jätä kotiin jos voit.tai jää itse kotiin jos et osaa peruuttaa. :P :oops: :evil: :twisted: :mrgreen: minä kun olen huono peruutelija ja hyvä kytkimen poltelija.vai saako työntö apuja etei tarvitse kotiin jäädä. :oops:
Sun tarttee kysästä noista järjestäjiltä. Miittimainoksesta löydät puhelinnumero :)

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 25 Heinä 2012, 09:30
Kirjoittaja Taija
Juttelin Loviisassa järjestäjien kanssa ja on pieni alue autoille. Aika kivikkoista, mihin ei saa autoja ja ymmärsin, että sitä tasaista tilaa on vähän.

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 25 Heinä 2012, 11:11
Kirjoittaja Wille
Siellä on järjestetty muutama vuosi sitten viimeksi miitti ja alueelle ei ole tilaa 10m yhdistelmille.
kuvagalleriasta löytyy vuodelta 2003 muutama kuva josta saa vähän käsitystä paikan olemuksesta sekä http://www.protu.fi/node/577

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 14:17
Kirjoittaja ilikka
Mikäköhän on mökkien tilanne?? onkohan vielä vapaata??

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 05 Elo 2012, 18:43
Kirjoittaja Jomppu
Kiitos AVC erittäin mukavasta ja lämminhenkisestä miittingistä ja onnea 25 vuotiaalle kerhollenne vielä kerran :)
Myös kiitos vannareille IIIIIIIIIIIIIhanasta seurasta :) VAN ON :)


P.S. Se bandi oli sitte muutes ihan kymppi, mikäs sen bandin nimi olikaan?

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting

Lähetetty: 13 Elo 2012, 17:42
Kirjoittaja Jomppu
www.wholelotta70s.net
Bandin kotisivut :)