Sivu 1/1
AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 24 Heinä 2012, 13:02
Kirjoittaja Jomppu
Lisätietoa linkistä:
http://www.vtcf.net/Uuvet/AVC12.jpg
Sinne siis seuraavaksi ! VAN ON !
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 24 Heinä 2012, 18:27
Kirjoittaja yks vekkulipoju
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 25 Heinä 2012, 00:08
Kirjoittaja Jomppu
Sun tarttee kysästä noista järjestäjiltä. Miittimainoksesta löydät puhelinnumero

Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 25 Heinä 2012, 09:30
Kirjoittaja Taija
Juttelin Loviisassa järjestäjien kanssa ja on pieni alue autoille. Aika kivikkoista, mihin ei saa autoja ja ymmärsin, että sitä tasaista tilaa on vähän.
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 25 Heinä 2012, 11:11
Kirjoittaja Wille
Siellä on järjestetty muutama vuosi sitten viimeksi miitti ja alueelle ei ole tilaa 10m yhdistelmille.
kuvagalleriasta löytyy vuodelta 2003 muutama kuva josta saa vähän käsitystä paikan olemuksesta sekä
http://www.protu.fi/node/577
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 29 Heinä 2012, 14:17
Kirjoittaja ilikka
Mikäköhän on mökkien tilanne?? onkohan vielä vapaata??
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 05 Elo 2012, 18:43
Kirjoittaja Jomppu
Re: AVC 25v 3.-5.8.2012 juhlamiitting
Lähetetty: 13 Elo 2012, 17:42
Kirjoittaja Jomppu