Minun kissa LORENZO PAINAA NYT 10KG
-
Tuovinen73
- VTCF jäsen
Minun kissa LORENZO PAINAA NYT 10KG
Tässä on kuva yhdestä meidän kissasta: Lorenzo Legend. Painaa nyt 9.6kg ja kasvaa vielä pari vuotta. Rotu: Mainecoon tosiaan on painoa tullut 400g lisää kyllä siitä 11kilonen vielä tulee.
- Liitteet
-
- lore1 pikkukuva.jpg (143 KiB) Katsottu 2518 kertaa
Viimeksi muokannut Tuovinen73, 23 Loka 2012, 17:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
VTCF member nro.1705
Ei se nii justiinsa
Ei se nii justiinsa
-
Tuovinen73
- VTCF jäsen
Re: Minun kissa
Tässä on Yaguimo painaa 8kg ja on 9kk vanha. Rotu:Mainecoon
- Liitteet
-
- jaksu3 pikkukuva.jpg (123.04 KiB) Katsottu 2514 kertaa
VTCF member nro.1705
Ei se nii justiinsa
Ei se nii justiinsa
Hyvän näköisiä mirrejä 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
Kylmä-Mika
Tässä on Bertta ei ole kissa kuten huomaatte, painoa 68 kiloa ja erittäin valpas vahtikoira, niinkun kuvasta näkyy.
Hän on pyreneittenmastiffi. Jotkut puhuu että rotu on erittäin viisas, en ole tuollaista asiaa itse huomannut

Hän on pyreneittenmastiffi. Jotkut puhuu että rotu on erittäin viisas, en ole tuollaista asiaa itse huomannut
- Liitteet
-
- Höppänäbertta.jpg (134.85 KiB) Katsottu 2498 kertaa
Midvanners
-
Kylmä-Mika
Tässä on Rauha ei hänkään ole kissa, tosin syö niitä mielellään aamupalaksi. Syö myös jäniksiä ja muuta riistaa jos vaan kiinni saa. Hän on puoliksi Alaskan malamuutti ja Kaukaasianpaimenkoira. Isä on kaukkari.
Rotujen ja luonteensa puolesta ei sovi noutajaksi, kokeiltu on ei onnistu. Löytää kyllä loukkaantuneen riistan, mutta ei sitä hevin luovuta menee nimittäin painiksi. Kumpikin rotu jota hän edustaa on tottunut etsimään itse luonnosta ruokansa.
Erittäin kova vahtimaan, pihassa on monta kertaa vieraat kököttänyt autossa kun tämä rontti ei vaan päästä niitä sieltä ulos. (En myöskään suosittele kokeilemaan autosta poistumista, ilman että isäntäväki on paikalla.)
Tottelee hyvin ja on viisas. Osaa englantia myös, menee maahan käskystä "peace to earth", (Rauha maahan). Erittäin lapsiystävällinen koira, tottunut niihin pennusta asti.
Kaikkiruokainen, pentuna söi kiviä niin että maha rohisi kulkiessa.
Rotujen ja luonteensa puolesta ei sovi noutajaksi, kokeiltu on ei onnistu. Löytää kyllä loukkaantuneen riistan, mutta ei sitä hevin luovuta menee nimittäin painiksi. Kumpikin rotu jota hän edustaa on tottunut etsimään itse luonnosta ruokansa.
Erittäin kova vahtimaan, pihassa on monta kertaa vieraat kököttänyt autossa kun tämä rontti ei vaan päästä niitä sieltä ulos. (En myöskään suosittele kokeilemaan autosta poistumista, ilman että isäntäväki on paikalla.)
Tottelee hyvin ja on viisas. Osaa englantia myös, menee maahan käskystä "peace to earth", (Rauha maahan). Erittäin lapsiystävällinen koira, tottunut niihin pennusta asti.
Kaikkiruokainen, pentuna söi kiviä niin että maha rohisi kulkiessa.
- Liitteet
-
- Rauha.jpg (65.77 KiB) Katsottu 2495 kertaa
Midvanners