vaniin ilmapussit ja kompura?

Alakerran jutuista jutellaan täällä

salama107

vaniin ilmapussit ja kompura?

Viesti Kirjoittaja salama107 »

joo eli tos lueskelin et joku on laittanu vaneihin taakse jotain raskas kaluston ilmapusseja. ja eteen saa vissiin edullisesti jotain valmiita ilma säkkejä.
mut asian.. eli millasia kompuroita ja säiliöitä ihmiset on käyttäny? ja mistä kompuroita olis edullisesti saatavis?
oon ihan pihalla tästä koko ilma alusta touhusta eli jos joku viittis vähä valasta :lol:
vois luulla et oon tyhmempi miltä näytän. ja se pitää paikkansa.
Kapu
Viesti:

Re: vaniin ilmapussit ja kompura?

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Ilmapussit ollu joka vanissa takana. G20 helppo laittaa myös eteen, ne tulee vaan jousen sisälle.

Pussit ei tarvi kun ihan perus kompuran. Ittellä oli Astrossa painemittri ja se automaattisesti lisäs ilmaa jos oli tarvis. Nyt on expressissä napin kanssa, eli ohjaamosta käsin voi perää nostaa ja laskea js tarvis.

Säiliötä ei tarvi, ellei sitten haluu rakentaa jotain hip-hop hyppy rakkinetta :)

Näköjään oot porista, eli noita pusseja saat ojantieltä Niemenivulta. Ja Eemu antaa Ulvlassa varmaan asennus vinkkejä, se on mulle laittanu paikoilleen :)
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Rocka82

Re: vaniin ilmapussit ja kompura?

Viesti Kirjoittaja Rocka82 »

Mulla on tossa vanissa edessä pussit jousien sisällä, tässä oon pähkäilly että mitenkä paljon sinne voi oikein laittaa painetta?
Keep on rockin'
Vastaa Viestiin