Kuvien linkitys

Van harrastusta ohittavat aiheet kuten koirat, metsästys, ravustus, jäätelöt postimerkit yms. pois lukien uskonto ja politiikka
Vellu

Kuvien linkitys

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Pahoittelut, jos tästä on jo keskusteltu. Ei ainakaan minun silmiini osunut.

Eli, miten tähän tekstin sekaan saa laitettua kuvia? [img]-tageilla tulee ilmoitus "kuvakoon määrittely ei onnistunut".
Olen yrittänyt linkittää kuvaa dropboxista, aijaasta ja vielä kolmannesta kuvapalvelusta (nimi ei nyt tule päähän). Kaikissa tuli tuo sama ilmoitus.

Kuvat ovat pääsääntöisesti pienennetty 640x480 pikselin kokoon ja kooltaan pyörivät 100 KB:n hujakoissa. Eli ei ainakaan noissa pitäisi syy olla.
Nro. 1711
Jartsa

Re: Kuvien linkitys

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Vellu kirjoitti:Pahoittelut, jos tästä on jo keskusteltu. Ei ainakaan minun silmiini osunut.

Eli, miten tähän tekstin sekaan saa laitettua kuvia? [img]-tageilla tulee ilmoitus "kuvakoon määrittely ei onnistunut".
Olen yrittänyt linkittää kuvaa dropboxista, aijaasta ja vielä kolmannesta kuvapalvelusta (nimi ei nyt tule päähän). Kaikissa tuli tuo sama ilmoitus.

Kuvat ovat pääsääntöisesti pienennetty 640x480 pikselin kokoon ja kooltaan pyörivät 100 KB:n hujakoissa. Eli ei ainakaan noissa pitäisi syy olla.
http://www.teoriakoe.net/mainosjakonen/ ... =22&t=8145
Tuolta löytyy ohjeita
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Vellu

Re: Kuvien linkitys

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Kiitos! Täytyypi kokeilla, kun seuraavaksi on tarve pistää kuvia tänne.
Nro. 1711
Vastaa Viestiin