eli pikkasen jos apua sasi astron kanssa
eli pikkasen jos apua sasi astron kanssa
Hei eli mulla on 4.3 v.90 astro. Ajoin sillä tossaa muutama pv sitten himaa päin ja se päätti sitten sammahtaa kesken ajon ja ei ole lähtenyt takasi käymää kone ei edes koita pyöriä. nyt oon vaihtanut systytysmoduulin.puolan.startin ja tulpat.tulpanjohdot ja virranjakajankannen nii ja pyöriän mutta kone ei sano mitään silti ei koita ees pyörähtää ja tänään tutkin noita sähköjä ja sieltä oli joku piuha poikki mutta ei auttanu vaikka liitin sen takasin.... nii ja olen koittanut myös apuvirran kanssa käymään startti kyllä lyö mutta kone ei liikahdakkaan ja jos lataan akun täyteen ja starttaan kerran niin akku on heti tyhjä eli nyt alkas tarttee apua. Enää en tie et mitä pitäs tehdä tai mitää eli vastailkaapa jos joku tietäis jotai hyväiä neuvoja ja tosiaan auto oli mulla 3pv ja on mun eka jenkki et olis kiva päästä taas ajelemaan KIITOS
-
Kylmä-Mika
Re: eli pikkasen jos apua sasi astron kanssa
Kannattas varmaan akku vaihtaa jos heti tyhjenee, koita toisella akulla
Midvanners
koitettu on mutta turhaan...eli nyt on sillee et heti kun laitta virrat päälle niin akussa on virtaa jotain 7-8volttia ja virrat kun sammuttaa niin on 12volttii ja sitten huomasin tänään että oljypohjassa on pieni kolo eli onkohan sitten koko motti leikannut kiinni vai mahtaakos auttaa jos vaihdan vaan öljypohjan ja sen tiivisteen sinne ja laitan uudet öljyt sisään...
Kolo öljypohjassa ja kone ei koita edes pyöriä. Voisi olla kiinni leikannut. Toisaalta jos virta-avainta kääntämällä virray putoaa,niin voisi riittää startin kiinni palaminenkin.Katsoithan sen öljyn määrän, tai että sitä ylipäätänsä on?
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
Tämä meinasi nyt hiukan naurattaa, siis öljypohjassa pieni kolo.leisku kirjoitti:koitettu on mutta turhaan...eli nyt on sillee et heti kun laitta virrat päälle niin akussa on virtaa jotain 7-8volttia ja virrat kun sammuttaa niin on 12volttii ja sitten huomasin tänään että oljypohjassa on pieni kolo eli onkohan sitten koko motti leikannut kiinni vai mahtaakos auttaa jos vaihdan vaan öljypohjan ja sen tiivisteen sinne ja laitan uudet öljyt sisään...
Jos jännitteet tippuu heti virran päälle laiton jälkeen ja se akku on ihan täydessä iskussa, niin jotain hämärää virtapuolella on.
Mutta jos öljypohjassa on reikä ja kone on käynyt ilman öljyä ja leikannut kiinni, niin sähköpuoleen kerkeää paneutua sitten myöhemminkin.
Rautalangan vääntäjä
toyopet kirjoitti:Tämä meinasi nyt hiukan naurattaa, siis öljypohjassa pieni kolo.leisku kirjoitti:koitettu on mutta turhaan...eli nyt on sillee et heti kun laitta virrat päälle niin akussa on virtaa jotain 7-8volttia ja virrat kun sammuttaa niin on 12volttii ja sitten huomasin tänään että oljypohjassa on pieni kolo eli onkohan sitten koko motti leikannut kiinni vai mahtaakos auttaa jos vaihdan vaan öljypohjan ja sen tiivisteen sinne ja laitan uudet öljyt sisään...
Jos jännitteet tippuu heti virran päälle laiton jälkeen ja se akku on ihan täydessä iskussa, niin jotain hämärää virtapuolella on.
Mutta jos öljypohjassa on reikä ja kone on käynyt ilman öljyä ja leikannut kiinni, niin sähköpuoleen kerkeää paneutua sitten myöhemminkin.
koita ensin pyörittää konetta kampiakselin siivapyörästä jos kone pyörii niin sitten sanoisin että startti on jumissa
Onkos tästä selvinnyt mitään uutta?
Rautalangan vääntäjä