G20 vaniin hakusessa pientä piristystä ulkokuoreen. Vähän freesimpää etuvaloa, maskia, led-takavaloja?
Vinkkejä mistä katsella tuollaista tavaraa, pakkohan tuota on olla noin yleiseen autoon mutta omiin silmiin ei meinaa osua mistään...
Ai niin, ja löytyykö tuon vanhemman LX starcraftin hyvää täydellistä tarrasarjaa jostain kotimaasta vai pitääkö itse alkaa mittailemaan ja teettämään.
Vanin ulkokuoreen ehostusta, mistä? Valoja, maskia jne.
Vanin ulkokuoreen ehostusta, mistä? Valoja, maskia jne.
Van Starcraft LX 6.2D -92, C1500 Starcraft 4.3i -93, jne.
Re: Vanin ulkokuoreen ehostusta, mistä? Valoja, maskia jne.
MikkoV kirjoitti:G20 vaniin hakusessa pientä piristystä ulkokuoreen. Vähän freesimpää etuvaloa, maskia, led-takavaloja?
Vinkkejä mistä katsella tuollaista tavaraa, pakkohan tuota on olla noin yleiseen autoon mutta omiin silmiin ei meinaa osua mistään...
Ai niin, ja löytyykö tuon vanhemman LX starcraftin hyvää täydellistä tarrasarjaa jostain kotimaasta vai pitääkö itse alkaa mittailemaan ja teettämään.
Etuvaloja: Tietämättä mikä etuvalo, niin eipä voi auttaa. Jos on 4x6 niin Ebaystä löytyy halovaloja, eipä juuri muita.
Maskia: Itse tekemällä. Ei ole maskeja muita kun orkkis ja Maxxlook. Maxxlookia saattaa löytää käytettynä.
Led takavaloja: ei ole. Ainoastaan Astroon on olemassa leditakavaloja. Jotkut on vaihtaneet ledipolttimoita, mutta ne on monet liian himmeitä.
FAQ palstalta löytyy suomifirmojen yhteystietoja. Aika vähissä on tingeltangelit...
Tarrasarjaa löytyy http://www.epndesign.fi
- Liitteet
-
- Halovalo
- $(KGrHqR,!hgFDVNuPh8pBQ-Er-dIyw~~60_57.jpg (68.32 KiB) Katsottu 2004 kertaa
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Ohos, onpas näihin sitten heikosti saannissa hilpettä, luulin etten vaan taas osaa hakea. Aika pirun yllättävää kun kuitenkin melkoisen yleinen auto on ollut.
Umpiot, mitkä noi tollasen -91 auton nyt sitten on, kai se 4x6?
Jotain billetti maskin rakennussarjoja oon joskus nähnyt, tarvii kumminkin koittaa googlailla vielä lisää.
Onko hajua onko noi kankaanpään paikan tarrasarjat kuinka autenttisia, muodoiltaan ja värityksiltään. Soittelin ja hinta oli ihan kohtuullinen, alaosat tarrat on mulla ihan jees niitä ei ois tarvinnut uusia. Tai sitten vois poistaa kaikki vanhat ja toteuttaa motiivimaalaukset nykytyyliin tarralla.
Umpiot, mitkä noi tollasen -91 auton nyt sitten on, kai se 4x6?
Jotain billetti maskin rakennussarjoja oon joskus nähnyt, tarvii kumminkin koittaa googlailla vielä lisää.
Onko hajua onko noi kankaanpään paikan tarrasarjat kuinka autenttisia, muodoiltaan ja värityksiltään. Soittelin ja hinta oli ihan kohtuullinen, alaosat tarrat on mulla ihan jees niitä ei ois tarvinnut uusia. Tai sitten vois poistaa kaikki vanhat ja toteuttaa motiivimaalaukset nykytyyliin tarralla.
jos on tuplavalot allekkain niin sitten 4x6. Muitakin maskityylejä on erilaisilla lampuilla.
Billet maskeja ei juuri vaneihin koskaan ollut tarjolla, lähinnä pikappeihin.
Peppe tekee hyviä tarroja, mutta joskus se voi olla vähän hidas
Billet maskeja ei juuri vaneihin koskaan ollut tarjolla, lähinnä pikappeihin.
Peppe tekee hyviä tarroja, mutta joskus se voi olla vähän hidas
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Tuolla on jotain -> https://s60.website-secured.com/~custom ... x&cPath=41
Lähinnä haaveilin kahta erillistä billetti vaakaripa ritilikköä orggismaskiin, eli ne orggis ritiliköt helkuttiin siitä, samaan tyyliin kuin tuon linkin pari alimmaista on.
Lähinnä haaveilin kahta erillistä billetti vaakaripa ritilikköä orggismaskiin, eli ne orggis ritiliköt helkuttiin siitä, samaan tyyliin kuin tuon linkin pari alimmaista on.
Mulla on tuon Kankaanpään hepun käsintehty koko auton peittävä tarra.
ihan ok työn jälki ,tosiaankin hidas tekemään ja sitten tuo kalvo ei oikein tahdo pysyä kiinni ja aikaa myöten kuluu ruman näköiseksi ainakin valkoisessa jossa kirkkaalla tarralla maalaus.
Itse en tekisi toista kertaa samanlaista ainakaan Kankaanpäässä. Haapsalussa juttelin yhen virolaisen maalarin kanssa niin olis tehny halvemmalla oikean maalauksen tarrojen hinnalla.
ihan ok työn jälki ,tosiaankin hidas tekemään ja sitten tuo kalvo ei oikein tahdo pysyä kiinni ja aikaa myöten kuluu ruman näköiseksi ainakin valkoisessa jossa kirkkaalla tarralla maalaus.
Itse en tekisi toista kertaa samanlaista ainakaan Kankaanpäässä. Haapsalussa juttelin yhen virolaisen maalarin kanssa niin olis tehny halvemmalla oikean maalauksen tarrojen hinnalla.
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua