Eli tarttis öljyt vaihtaa ja koittaa tapella tuohon baroniin kuskinpuolen jarrut(pulttu jumissa ja nylpätty), mutta ei oikein ulkona viitsisi tehdä...
Eli kenellä olis tietoa hallista pk seudun tuntumassa, tai edes ruuhkasuomessa jonne 2.8m korkea auto mahtuisi? Tarvittavat työkalut noukin tarvittaessa kyytiin(kaasupilli ja hitsi kone) mutta jos paikalta moiset löytyy niin säästyisi kouvola rajamäki välinen ajelu pariin kertaan(työkalut broidilla säilössä)...
Muutakin pikku remppaa aina silloin tällöin olisi, eli hallin tarve ei ole ainut kertainen tapahtuma vaan toistuu useamman kerran vuodessa. Jos siis olisi moista tilaa tarjolla niin ilmoitteppa ihmeessä mistä ja mihin hintaan?
Vai tuleeko jollekkin mieleen jotain tee se itse hallia jossa olisi riittävä korkeus?
Lämmintä tai edes viileää tallia lainaksi?
Re: Lämmintä tai edes viileää tallia lainaksi?
milloin olis ajankohtasta? mulla lämmin halli mihin korkeudesta mahtuu hyvin..pituudesta et oma vani sopii ja mahtuu viel ympärikin kävelee.. aina vaan tuota tavaraa tuppaa kerääntyy mut tuollai jarrun avaus kyl onnistuu hyvin.. tarvis omaakin vania jarrut kattoo ja vissiin pikkasen hitsata.. on pillit ja migit yms nyt vaan traktori projektia täynnä ja luultavasti montun kohdal hetken tuo velipojan kone lepääkin mut toisel puolel aina välil vapaata.. esim joku vkoloppu päivä.. mitähän tälläsestä hallin lainauksesta olisit valmis maksamaan? hiukan vois jotain keksiä ni sais noit kuluja pienemmäks..
van g20 vm91
jäsen nro 1635
jäsen nro 1635
Viikonloppuisin ehdottomasti parasta aikaa, varsinkin kun sattuu niin että muksut on exällä niin saa omiaan touhuta eikä kattoo muksuja =D Mutta pääsen kyllä viikollakin jos talli mitenkään järkevän matkan päässä(muksut hoidossa 8-15 ja sovittaessa pidempäänkin)...
Missä päin talli on?
Ja hintahan on aina neuvoteltavissa, emmä susta miljonääriä tee, mutta en pelkkää kahvipakettiakaan tarjoa.
Missä päin talli on?
Ja hintahan on aina neuvoteltavissa, emmä susta miljonääriä tee, mutta en pelkkää kahvipakettiakaan tarjoa.
no piru eikö täälläkään pääse miljonääriks
ku tuo veikkauskin aina tyrkkää ei voittoa.. no joo.. tais muuten hallin ovi olla 3.3m korkee ja 3.1m leveä..tai toisinpäin.. sisä korkeus noin 4m ja pukkilas ollaan.. eli 20km mäntsäläst.. vko loput oikeestaan ainoo ku oon itekin sit maisemis ku kuitenkin halli sellai oon mielellään itekin paikal.. tai no oon tietenkiin paikal jos oon kotona ku halli pihal no joo tuleva vkoloppu on täys mut siit eteenpäin voidaan yrittää sopia joku vkoloppu. 3 broidia tota kans käyttää mut jos tietää ajois ni kerron et halli varattu.. onneks ku ite omistaa ni voi määrätä..
mut just tollasille päivä rempoille vois olla mahollisuuksia tulevaisuudeskin.. pitempi aikasia korjauskohteita löytyy omastakin takaa.. voidaan jatkaa yveenä lisää jos kiinnostaa..
van g20 vm91
jäsen nro 1635
jäsen nro 1635