Siinä on lähinnä yksi vika, eli koko säädin ei pelitä. Se on ollut alusta lähtien mykkä kun toi auto on mulla ollut, mutta ajattelin olisko sille jotain tehtävissä. Tässä autossa on muutenkin sähköt vähän hukassa. Ilmastointi ei mittään, cruise ei mittään, turbiinilukko ei mittään, sähkölasit ei mittään... Keskuslukko toimii. Eihän ne käyttöä haittaa, mutta olishan ne kivoja. Ja autohan on 6,2 ja -90.
pahus. ootko kokeillu mitata missä katkot on? mulla oli vähän ikkunoiden ja k-lukon kanssa ongelmia, oli piuhoja poikki ja muuten vaan huonoja kosketuksia. ilmastoinnista ja cruisesta en sano mitää ku ei ole vielä ollut ongelmia sillä saralla. siellähän on vissii alipaineletkuja ja sähköja eli melkoinen hässäkkä
Jos ei ilmaläpät pelitä kun kääntelet sitä vipua niin sitte on vikaa alipaineissa, voipi olla pumpusta kalvo p***skana, tai koko pumppu hajallansa, kalvo on helppo ja halpa korjata, pumppu vähän kalliimpi
Lämmityslaitteen ohjaus toimii laiskasti. Tyhjäkäynnillä ei reakoi mihinkään, mutta ajossa muuttaa ilman ohjausta. Tosin laiskasti silloinkin. Ja ajon jälkeen tyhjäkäynnilla puhallus siirtyy takaisin tuulilasille vaikka ei säätimiin koskisikaan.
Ja ja ilmastoinnista saattaa olla freonien paine karkuteillä, eli toimiakseen tarttee olla painetta. Mulla oli cruisesta johdot poikki, eli kannattaa kattoa ne viiksestä lähtevät johdot.
Cruise pelittää vähän milloin huvittaa. Kuinkas se viiksi purkaantuu, että lähtis purkamaan vikaa oikeasta päästä? Vai löytyykö vika jostain aivan muualta?
Ilmastointi askarruttaa sen takia, kun mun vanhassa vanissa ei ollut edes kompuraa. Siinä kun laittoi ilmanohjausvivun ihan vasempaan reunaan eli maxiin, niin puhallin otti täydet kierrokset ja repsikan jalkatilassa alkoi kohina. Nykyinen vani ei tee mitn.
Tarkistaa alipaineletkut(mun autossa oli sama vika ostaessa)
Vika löytyi (intake manifold) päältä tulevasta(oliko se TVS valve)
Elik imusarjasta joku letku viallinen!
Voin olla väärässä!
Tänään kattelin sitä mottia mistä lähtee vaijeri pumpulle ja ihmettelin sen löysyyttä. Kun sitä kalvoa painaa sisäänpäin niin se vinkuu kun joku koiran purulelu eikä vaikuta vaikka siitä ottaa molemmat letkut irti ja peittää lähdöt. Kuuluuko toimenkuvaan vai onko se sökö?