huomaan, et sohaisin ku ampiaispesään ja pyydän anteeksi kaikilta jotka loukkaantu, kai mieheni eniten. On tehnyt kovan työn nyt vanin kans et ois hyväs kunnos kesän tapaamisiin. Mutta rajansa kaikella, kun ensin pitkät työpäivät, jääkö yhteistä aikaa mihinkään...
Elämä on muutenkin nykyään suurelta osin pelkkää suorittamisa, sen mukaan ihmisetkin luokitellaan. Vaikka nautin vanin kyydistä, se ei oo ainut asia miks haluan osallistua vaan se et tulee kavereita ja joistakin jopa hyviä ystäviä.
En tajua mitään moottoreista tai listoista, ainut et haluan pitää vanin siistinä ja miettiä sisustusta, mut useinpa nekin jo päätetty mun puolesta.
Eli en oo voinu tai kyenny osallistua tähän maata mullistavaan asiaan ku seurata vierestä, mut kai te jätkät tiiätte paremmin.
Jokainen päättää ajankaytöstään ja miten se vaikuttaa läheisimpiin ....
Odottaisin kannanottoa keltä vain
-BIG kiss to my black hand-
naisen mietteet
Kyllä tuossa Onlyn kirjoituksessa on paljon totta.
Tää on varmaan semmonen ikuisuus-kysymys, eli mikä on itse kullekin tärkeää. Ymmärrän itse saman kokeneena vallan mainiosti sen, että kyllähän se v***ttaa jos toivoo perheen yhteistä aikaa tai aikaa miehen kanssa kaksin ja toinen viettääkin kaiken vapaa-ajan tallilla ja kotiutuu sieltä umpiväsyneenä, sitten kun kotiutuu.
Toisaalta ymmärrän senkin, että jos mies painuu sinne tallille kunnostamaan ajopeliä jotta rouvan ja lasten on hyvä ajella ja kokee tekevänsä yhteistä hyvää, niin ei se varmaan paljoa naurata, kun umpiväsyneenä kotiin tulessa vastassa onkin lämpimän sylin sijasta
akka.
Joskus vain, kun on pyörittänyt arkirumbaa yksinään, on itsekin rättipoikkiväsynyt ja kaipaisi ehkä vähän hellyyttä ja huomiota, ei jaksa ajatella asiaa sen miehen kannalta. Varmasti monet meistä naisista olisivat mielellään mukana auton laitossa, mutta kuka sitten huolehtii kodista ja lapsista..?
Ilman sarvia ja hampaita, Titta
Tää on varmaan semmonen ikuisuus-kysymys, eli mikä on itse kullekin tärkeää. Ymmärrän itse saman kokeneena vallan mainiosti sen, että kyllähän se v***ttaa jos toivoo perheen yhteistä aikaa tai aikaa miehen kanssa kaksin ja toinen viettääkin kaiken vapaa-ajan tallilla ja kotiutuu sieltä umpiväsyneenä, sitten kun kotiutuu.
Toisaalta ymmärrän senkin, että jos mies painuu sinne tallille kunnostamaan ajopeliä jotta rouvan ja lasten on hyvä ajella ja kokee tekevänsä yhteistä hyvää, niin ei se varmaan paljoa naurata, kun umpiväsyneenä kotiin tulessa vastassa onkin lämpimän sylin sijasta
Joskus vain, kun on pyörittänyt arkirumbaa yksinään, on itsekin rättipoikkiväsynyt ja kaipaisi ehkä vähän hellyyttä ja huomiota, ei jaksa ajatella asiaa sen miehen kannalta. Varmasti monet meistä naisista olisivat mielellään mukana auton laitossa, mutta kuka sitten huolehtii kodista ja lapsista..?
Ilman sarvia ja hampaita, Titta
In the end we will not remember the words of our enemies but the silence of our friends.
HUOM ÄLKÄÄ OTTAKO VAKAVASTI EIKÄ LOUKKAANNUTA.
mutta molempia on mukava rassata
auton laitossa rasvaantuu kädet ja naisen hyväilyssä kostuu sormet
(anteeksi ilmaus)harrastus on harrastus mutta kyllä perheelle(kin)täytyy löytyä aikaa ja olis hyvä että se olisi yhteinen harrastus ja lapsetkin voi olla mukana oppivat uusia sanoja kun isi korjaa ja äiti neuvoo
.hauskoja hetkiä harrastuksen parissa ja vani harrastus on parasta(ja kallista)
mutta molempia on mukava rassata