Vannarin paras varashälytin?!

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
Coroner

Vannarin paras varashälytin?!

Viesti Kirjoittaja Coroner »

Tämä ei ole mainos vaan ilmoitus tulevasta onnellisesta perhetapahtumasta! Ja samalla kokemukseen pohjautuva vinkki kaikille vannareille kaapin murtosuojauksesta.. :wink:

Sekä meidän Dodgen kaapissa että farmarichevyssä käytetään nykyään kahta varashälytintä, toinen on musta ja toinen ruskea. Ilmeisesti nämä kaksi eriväristä hälytintä viihtyvät hyvin yhdessä koskapa toinen on alkanut pyöristyä huomattavasti, ja onkin odotettavissa että viikolla 24 hälytinten määrä meidän kortteerissa moninkertaistuu! Uusille pikkuhälyttimille etsitäänkin vaneja vartiotaviksi, vaikka toki kotihälytyksetkin tällä hälytintyypillä onnistuvat ilman kummempia säätöjä. Lisätietoja aiheesta voi käydä katsomassa vaikkapa sivulta: http://kotisivu.mtv3.fi/barlinsdobbers/

-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Maria

Viesti Kirjoittaja Maria »

Zissos saamari, että tuo teidän narttu on komea. :shock:
Olen parisen vuotta sitten alkanut katsomaan noita ruskeita hiukan eri silmällä kuin ennen..

Onkos vanhemmilla pk-tuloksia muualla tai Suomessa?
Mitä niitten kanssa on harrastettu? Lte?

vähän alempana on muuten topic "koiravauvoja" :wink:
Coroner

Joo kyselyistä päätellen ruskeitten suosio on taas nousussa. Syytä en tiedä, mutta itse olen aina miettinyt miksi kaikki eivät ruskeaa "oikeaksi" dobberiksi miellä vaikka eroa ei todellakaan ole!!

Ei ole meidän koirilla virallisia tuloksia mistään, Nasu on vajaa 4kk liian nuori saadakseen osallistua mihinkään Suomessa ja Milla on vielä nuorempi. Nasu on ollut joskus BIS ja Milla BIS2 jossain match show:ssa, ja Nasun kanssa on joskus hieman jälkeä treenailtu, mutta pääasiassa meidän aika menee lapsia kouluttaessa. Toki peruskoulutus on kunnossa, palveluskoiristahan kuitenkin on kyse! :wink:

Luonteeltaan meidän koirat ovat jossain "mahtavan" ja "aivan uskomattoman" välissä, siis vieraiden kommentoimana. Jos haluat niin voit kysyä lisätietoja vaikka Sari Penttiseltä Kennel Nemeksestä http://www.tutka.net/~dobber/ , hänellä on kokemusta dobbereista yli 15v ajalta ja tuntee myös meidän koirat "henkilökohtaisesti". Ja mikäli oikein muistan niin taisipa Kemppaisen Simokin Nasun viime kesänä ohimennen tavata.. Toki meilläkin saa käydä koiria tapaamassa jos sattuu olemaan ajoja Kajaanin suuntaan, yhteystiedot löytyvät Nasun ja Millan kotisivuilta.

-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Maria

Coroner kirjoitti:Joo kyselyistä päätellen ruskeitten suosio on taas nousussa. Syytä en tiedä, mutta itse olen aina miettinyt miksi kaikki eivät ruskeaa "oikeaksi" dobberiksi miellä vaikka eroa ei todellakaan ole!!
Toki meilläkin saa käydä koiria tapaamassa jos sattuu olemaan ajoja Kajaanin suuntaan, yhteystiedot löytyvät Nasun ja Millan kotisivuilta.

-J-
Juu, oikeastaan Ivakon Tarjan Deri niminen uros on suurin syy, että ihastuin enemmänkin ruskeisiin.. :wink:

Itellä tosiaan on kanssa noita koiria (slku, hpku, hlkn jonka olen sijoittanut & bptn joka omistetaan kaverin kanssa puoliksi ja holsku uroksen siskokin on ihan kuin oma..)

Täytyy katsoa, tosi paljon oleillaan Sirkassa ja nyt kesällä olisi mennä ehostamaan suvun mökkiä Utsjoelle, että jos kahvit tarjoatte, niin voitaisiin vaikka piipahtaakin Kajaanin kautta? :wink:
Coroner

Kyllä meillä käydä saa, ja taidanpa uskaltaa luvata että vaimo kahvitkin vieraille kiehauttaa! Kannattaa vaan kilautella hieman aikaisemmin että osaamme olla kotona, kas kun perjantaina alkaa meikäläisen kesäloma (5vk) ja silloin en ole koneen ääressä kuin satunnaisesti eli tätä kautta ei välttämättä kannata tavoitella. Nasun ja Millan kotisivuilla on numero josta tavoittaa meidät aina, jos ei olla itse puhelimen lähellä niin sitten joku muksuista vastaa..

Olen muuten sitten tilannut seuraavaksi viideksi viikoksi parhaat auringonpaisteet Kainuun pääkaupunkiin, joten jos haluaa hellettä pakoon niin kannattaa kokeilla jotain muuta suuntaa! :wink:

-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Coroner

Jos on edes pieni mahdollisuus että sairastat koirakuumetta niin älä missään nimessä käy osoitteessa: http://kotisivu.mtv3.fi/barlinsdobbers/pentuja.htm katsomassa varashälyttimiä. Saattaa nimittäin karskimpikin sydän pehmetä.. :wink:

-J-
VTCF 1200
Dodge Maxiwagon -89
Maria

Coroner kirjoitti:Jos on edes pieni mahdollisuus että sairastat koirakuumetta niin älä missään nimessä käy osoitteessa: http://kotisivu.mtv3.fi/barlinsdobbers/pentuja.htm katsomassa varashälyttimiä. Saattaa nimittäin karskimpikin sydän pehmetä.. :wink:

-J-

No höh, pitihän se käydä.. :wink:

Ihan kivan näköisiä pentuja kyllä..
eexi

Viesti Kirjoittaja eexi »

hmm.. ja perskeles ääh ööh meninkin sit kattomaan ärrä purri sentään ihan komeita juu :P liiankin komeita kerspeles vieköön... :oops:
2:ta en vaihda ....
plymouth voyager 360+727 vm -83 Full-Size Van
ja toinen on sit asia erikseen...

Fin GM/MOPAR Performance
ROku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ROku »

Hienoja ovat.

... ja kysessähän ei ole pelkästään varashälytin vaan täydellinen ajonesto-systeemi ...
Toimivaa laitetta ei kannata yrittää korjata...
Vastaa Viestiin