Alipainepumpusta
Alipainepumpusta
Eli mihin rrrrkeleeseen se letku lähtä siitä pumpulta?? Ei pelaa puhallus ku tuulilasille eikä myöskän cruise. Siinä pumpun kyljes on se paikka ja 3cm letkua...varmasti löytyy tietoa joltain. On tää vani harrastus vähän alus niin pikkusen outoa hapuilua välillä. Ja autohan oli 6.2D -89
Mulla on jako putki(joka lähtee pumpusta)alussa pieni kumiletkunpätkä,sit jatkuu putkena takaa katottuna oikeelta laatikon edestä ja kannen taka osasta ylös,ja siinä päässä on jako pala joka jakaa eri suuntiin,mutta se voi olla rakennuttu miten vaan,riippuu kuinka monta seppää on askarrellu auton kimpussa,jos saat jotain selvää hyvä.....jollain pätevämmällä saattaa löytyä oikein alipaine kaavio ym....mutta mulla menee noin.....jotenkin

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Alipainepumpusta
Kiitoksia vaan tiedosta...saatan mielessäni hahmottaa paikkaa jo mutta jos jollain vielä lisätietoa antaa niin on täysin tervetullutta apua!!!
Sama vika täällä,mulla se putki tulee imusarjan välistä kannen päällä koneen takaosaan ja muuttuu siinä kumiletkuksi jossa kaksi T-kappaletta jollekkin kummallisille antureille cruiselle ja lämmityslaitteelle.Meitillä on varmaan se alipainepumpun kalvo puhki.Tilasin uuden kalvon eilen,saas nähdä milloin innostun projektoimaan sen paikalleen.Kalvo makso 30€ ja koko pumppu maksais maltaita.
Alipainepumpusta
Se pumppu on laturin alapuolella, sitä pyörittää myös kiilahihna. Sellane pyöreä mötikkä josta lähtee putki, siitä letku vähän ylöspäin ja sit muuttuu metalliputkeksi ja kulkee oikean kannen päältä koneen takaosaan josta rupeaa haarautumaan. Näin siis mun 6.2d -89.
Riisseli ja mustat savut...
Re: Alipainepumpusta
Alipainepumpusta. 92 G30 tulee letku haarakappaleeseen koneen oik sivustalle. Haarautuu lämppärille ja modulaattorille jäähdyttimen päälle. Siitä jatkuu tulipellin läpi kojelaudan alle. Samaan nutikkaan tulee myös kickdown vaijeri. Jokunen sähköjohto menee myöskin tuvan puolelle.Alipainepumpun kalvo on helppo vaihtaa. Joko varaosa tai kalvokumista leikaten. Keskiöniitti poraten pois ja 4 mm pultilla lakan kera uusikalvo. Punppupesän helmat voi taivuttaa kerran pari auki ja takaisin. Itse porasin 3 MM reikiä 15 mm välein kehälle ja pulteilla kiinni. Askarteluiloa!! Iikori.
Re:
Olisko vaihdettu pick-up:n kone, alipainepumppu on siinä koneen takaosassa, toimii mekaanisesti ei hihnalla, ei kai se ilmastointiin liity/ilmastoinnin kuivain on konehuoneen puolella ei konekopan alla (kai)Maretz kirjoitti:Selevä juttu. Noh mikäs sitten siinä koneen päällä on sellane harmaa pyöree mötikkä mistä lähtee tollasia kumiletkuja jotka on tulpattu. Se on siinä heti esillä kun ottaa konekopan auki. Sitä tässä oon ihmetelly
Aina perse edellä puuhun