Juhannus 2007
Juhannus 2007
Oli näköjään ilmestyny kerhon kalenteriin paikkakin.
Pistäs Risto tänne vähän kaikkee infoo. Esim. sisäsuomalaisia varmaan kiinnostaa, miten sinne parhaiten pääsee ja millä hinnalla. (kysyin äsken laivayhtiöiltä, ja autopaikkoja ei enää juhannukselle ole....???) Onko mitään ohjelmaa? Lätkä kuuluuko silti vaikka miitingmaksua ei olekaan? ym. ym
Jenkeistä on tulossa Luna ja dave (vannin.com), jos ne saa vaan liput, eikä juutu Amsterdamiin... Siksi olis kavereillekin mukava antaa vähän tarkempaa infoa.
Pistäs Risto tänne vähän kaikkee infoo. Esim. sisäsuomalaisia varmaan kiinnostaa, miten sinne parhaiten pääsee ja millä hinnalla. (kysyin äsken laivayhtiöiltä, ja autopaikkoja ei enää juhannukselle ole....???) Onko mitään ohjelmaa? Lätkä kuuluuko silti vaikka miitingmaksua ei olekaan? ym. ym
Jenkeistä on tulossa Luna ja dave (vannin.com), jos ne saa vaan liput, eikä juutu Amsterdamiin... Siksi olis kavereillekin mukava antaa vähän tarkempaa infoa.
lautta
Siljalla oli paikkoja, mutta kannattaa pitää kiirettä.
-
jambalaya65
Juhannus!
No niin. Olen varannut Siljalta 10 autopaikkaa, 4 henkeä/auto. Lähtö torstaina 21.6 klo 9.10 Turun satamasta Silja Festivalilla ja perille saavumme klo 14:40. Vietetään ikimuistoinen juhannus ja paluu ma 25.6 klo 14:25 ja Turun satamaan saavumme 19:50 laivana Silja Europa. Sunnuntaille ei vapaita paikkoja kuuleman mukaan paluulle löytynyt. Hintaa reissulle tulee 128 euroa/auto+4 henkeä menopaluu. Mikäli omistat Siljan kanta-asiakaskortin on hinta 118 euroa. Mikäli halukkaita löytyy niin sitova ilmoittautuminen minulle 9.4 mennessä.
Jone/PJ
jambalaya65@hotmail.com
Jone/PJ
jambalaya65@hotmail.com
Jone Haakivuoresta
-
jambalaya65
Juhannus
Komento takaisin!!!!!!!!!
-Paluu sunnuntaina samoilla aikatauluilla. Oli rexonaa mukana niin tilaa löytyi.
Jone
-Paluu sunnuntaina samoilla aikatauluilla. Oli rexonaa mukana niin tilaa löytyi.
Jone
Jone Haakivuoresta
Varjo juhannus
Moi
ööö... jos mahtuu 10 autoa ahvenanmaan lauttaan... niin uskaltaisikos sitä ehdotella varjojuhannus kokoontumista mannersuomessa....
MIka
ööö... jos mahtuu 10 autoa ahvenanmaan lauttaan... niin uskaltaisikos sitä ehdotella varjojuhannus kokoontumista mannersuomessa....
MIka
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
höh
no onhan sinne jo meitä menossa muitakin.... Ei noi Jonen paikat nyt ainoot ole...
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
-
jambalaya65
JUSSI
Aivan totta Kapu. En viitsinyt koko laivaa varata. Osahan varmaan väestä menee Hesan kautta tai Viikkarilla tms. tms.. Tällä hetkellä Siljalla MINUN varaamia paikkoja 7 jäljellä. Nyt hopi hopi
Jone Haakivuoresta
uutta verta kehiin
Sitä paitsi pienempi miitinki on aivan huippujuttu, jos ei ole koskaan ennen käynyt. Pienemmässä porukassa muut huomaa uuden tulokkaan helpommin ja pääsee heti menoon mukaan:)
Parhaat tapahtumat, missä itse olen ollut, on juur pieniä juttuja.
Nyt ensikertalaiset varamaan paikkoja Jonelta.
ps. ja muistakaa,että todennäköisesti toi Dave Astro on kans siellä! Kuinka usein tapaa "vanijulkkuja"
http://www.vannin.com
Parhaat tapahtumat, missä itse olen ollut, on juur pieniä juttuja.
Nyt ensikertalaiset varamaan paikkoja Jonelta.
ps. ja muistakaa,että todennäköisesti toi Dave Astro on kans siellä! Kuinka usein tapaa "vanijulkkuja"
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
-
karaVANNARI