Kaikki tieto otetaan innolla vastaan.
Ja autojakin saa tarjota.
Toi pitää muuten paikansa ja se koskee kone kun kone jos on käytetty joku huono laadusta öljyä ei passaa laittaa synteettistäaapo 982 kirjoitti:Kysy muuten myyjältä onko käytetty synteettistä öljyä.
Kuullut olen et jos tavan öljyn jälkeen laittaa synteettisen niin lähtee kaikki paskat kiertoon ja moottori kärsii sen jälkeen.
MoiMicke kirjoitti:Toi pitää muuten paikansa ja se koskee kone kun kone jos on käytetty joku huono laadusta öljyä ei passaa laittaa synteettistäaapo 982 kirjoitti:Kysy muuten myyjältä onko käytetty synteettistä öljyä.
Kuullut olen et jos tavan öljyn jälkeen laittaa synteettisen niin lähtee kaikki paskat kiertoon ja moottori kärsii sen jälkeen.
Sekin pitää paikansa että ne ei kovin useesti vaihtaa öljyt jenkeissä,mutta olen avannut muutama kone missä on ollut jotain halpaa 30:kympista öljyä ja ne on ollut niin paskasia sisällä että ei mienanut saada edes moottoripesukoneella puhtaaks.Arvaapa miten olis käynnyt jos ne olis ruvennut käyttää synteettistä öljyä,toki ne oli hajonnut kuitenkin mutta olis varmaan mennyt vielä nopeempi silloinmagenta kirjoitti:MoiMicke kirjoitti:Toi pitää muuten paikansa ja se koskee kone kun kone jos on käytetty joku huono laadusta öljyä ei passaa laittaa synteettistäaapo 982 kirjoitti:Kysy muuten myyjältä onko käytetty synteettistä öljyä.
Joku taasen sanoi, että ei ole kotimaisissa koneissa niin kriittistä.
Suomessa kuitenkin silloin tällöin vaihdetaan öljyt ja suodatin.
Jenkkilöissä kun taas vain lisätään.
Mika
Moikeikka kirjoitti:olen käyttänyt kendalin öljyjä konees,laatikos ja perässä ja hyvin on toiminut .
Määritellään "ammattilainen"?Wille kirjoitti:siitä ei ole montaa viikkoa aikaa kun kaveri vei oldsinsa öljynvaihtoon ammattilaisille ja sinne sitten laitettiin parasta synteettistä öljyä joka johti koneen kiinni leipomiseen puolentunnin ajon jälkeen.
Pekka Siltala kirjoitti:Määritellään "ammattilainen"?Wille kirjoitti:siitä ei ole montaa viikkoa aikaa kun kaveri vei oldsinsa öljynvaihtoon ammattilaisille ja sinne sitten laitettiin parasta synteettistä öljyä joka johti koneen kiinni leipomiseen puolentunnin ajon jälkeen.
Kuka sen tekee? Mikä on "parasta synteettistä öljyä"?
Miten autoa ajettiin tuon ko. puolen tunnin aikana?