heipä vaan kaikille!
olen uusi tulokas täällä ja kyselisin onko autoni tuttu kenellekään.
ostin hätäpäissäni vanin lomareissua varten ja tuulilasissa on vanha vtcf:n tarra.
olisi mukava tietää missä auto on seikkaillut aiemmin.
kiesi on vanha taksi helsingistä.
seuraava omistaja on -97 muuttanut auton 2+3 pakuksi sekä maalannut auton valkoiseksi, ainoastaan kattokorotus on violettiraitainen.
aiemmin on alaosakin ollut violetti.
auto on tarpeeton minulle mutta mikäli se ei mene kaupaksi teen siitä matkailuauton.
rek.no nvc-49
kuvia tuolla http://www.nettiauto.com/1409770
akehan nämä tiedot tietysti helpoiten kertoisi, mutta kokeillaan ensin
muistaako kukaan täällä.
vanin historiasta
valkea vani
Moi!
Minulla se oli noin puolitoista vuotta sitten tässä haukivuorella. Minä ostin sen otavasta ja möin sen leppävirralle sitten se oli ilmeisesti kuopiossa...? Ostin halvalla ja möin eteenpäin sievoisella voitolla. Nyt on näköjään taas hinta pompsahtanut!!! Se on ollut valkoinen se auto mutta alhaalla kyljessä on kulkenut leveät violetit raidat. Onkohan pelleille tehty mitään sen jälkeen kun mie sen hävitin pois?
T. Toukka
Minulla se oli noin puolitoista vuotta sitten tässä haukivuorella. Minä ostin sen otavasta ja möin sen leppävirralle sitten se oli ilmeisesti kuopiossa...? Ostin halvalla ja möin eteenpäin sievoisella voitolla. Nyt on näköjään taas hinta pompsahtanut!!! Se on ollut valkoinen se auto mutta alhaalla kyljessä on kulkenut leveät violetit raidat. Onkohan pelleille tehty mitään sen jälkeen kun mie sen hävitin pois?
T. Toukka
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
kävin asemalla ja eipä katsuri siellä ymmärtänyt asiaani.
löivät lakikirjan kouraan ja käskivät etsiä tiedot itse.
soittelin sitten akeen ja siellä autoveroasia puolella heikki alanen kertoi selväkielisesti että auto on täydenautoveronalainen pakettiauto.
menin sitten vielä kats.asemalle ja pyysin katsuria soittamaan samalle henkilölle.
nyt mulla on selvät ohjeet pieksämäen kats.asemalle tosta matkailuauto vaatimuksista.
eli aikanaan maksettu henkilöauton autovero ei ole kadonnut muutoskatsastettaessa pakuksi.
löivät lakikirjan kouraan ja käskivät etsiä tiedot itse.
soittelin sitten akeen ja siellä autoveroasia puolella heikki alanen kertoi selväkielisesti että auto on täydenautoveronalainen pakettiauto.
menin sitten vielä kats.asemalle ja pyysin katsuria soittamaan samalle henkilölle.
nyt mulla on selvät ohjeet pieksämäen kats.asemalle tosta matkailuauto vaatimuksista.
eli aikanaan maksettu henkilöauton autovero ei ole kadonnut muutoskatsastettaessa pakuksi.