700:nen vaunun vedossa

Alakerran jutuista jutellaan täällä

Regency

700:nen vaunun vedossa

Viesti Kirjoittaja Regency »

Paljon puhuttanut aihe jo muutenkin mutta tuli mieleen kun vetää pikku-D:llä ja turbiinilukko on päällä niin kuluttaako se silloin paljon vaihteistoa kun se ei luista?
Wille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wille »

Ei
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Regency

Viesti Kirjoittaja Regency »

Niin ajattelinkin/toivoinkin.
Jartsa

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Tuossa aikaisemmin kun katselin itselleni uutta vania niin pisti silmään sellainen asia kun jotku myyjät kehuivat et laatikko remppa tehty ja voi vaunua vetää vaikka isolla D:llä...Onko laatikkoihin saatavana jotain palikoita et se kestäisi sen :?:
Jartzu

iso D

Viesti Kirjoittaja Jartzu »

isolla D:llä vedettäessä öljyt kuumeenee liikaa ja sitten ajanmyötä myös laatikko. Älkää ajatelko muutakuin pikku D:llä vetoa. 80 km/h paras veto kuitenkin. 130 niin sitten voi kuulemma ajatella isoo, mut mitäs virkavalta tykkää (ajoneuvo kohtainen ja tie kohtainen ylitys) :twisted:
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Mulla oli sähköinen katkaisijan joka tappoi ns"turbiini"lukon....ja ajoin isolla(d)ihan normaalisti.....ja hyvin on kestäny...tai siis kesti(auto myyty)......koska nykyinen peli on sen verta iso että mahtuu matkaan jopa sängytkin :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Jartsa

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

:shock: eli olet ajanut vaunu perässä isolla d:llä ilman että kytkit turbiini lukkoa päälle :?: ...mulla on kans katkaisijan kautta lukko :)
minivani

Viesti Kirjoittaja minivani »

Mulla pikku d:llä kierrokset reilusti yli kolmentonnin, ei jaksa huudattaa niinpä oon ajanu isolla d:llä yheksääkymppiä kytkemättä lukkoa.
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Vastaa Viestiin