ens kesä
ens kesä
kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkää
TOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
-
tehotyttö
Re: ens kesä
Eikös siellä urheilukomppaniassa pitänytkin olla hieman enemmän aktiiviteettejä.. Ja eikös tosa puhuta ekasta järvimiitingistä.. Ei se sitten taida olla missään kangasmetässä jääkäri Toikanderin tetsausuralla.. Saa korjata jos luulen väärin..jari kirjoitti:kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkääTOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
sanks määkin taas olla tyhmä pöjä.onkos säkylä jossain tampereen tianoiol ku reittihaust eioikee otannu selvää 200 ja yli yks ois kilsoi.passeli matka johon kuluu aikaa tuplat normaaliin verrattuna ja jos voorteja on mukana niin 4 kertainen aika on aika lähellä.nimi medrkillä vantaalta saloon minimissää 4 tuntii.voisha tuata aatellakin saapuvansa.ellei osu eest miitinki samalle viikonlopulle.laittakaahan taas tiatoo millon se muute on ku tiiätte.olikoha se paja vissiin joka viimme vuan inffos hyvin.