ens kesä

Meetingien jälkipuinti
jari

ens kesä

Viesti Kirjoittaja jari »

kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkää :!: TOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät :oops:
west vanners
vtcf1004

KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
tehotyttö

Viesti Kirjoittaja tehotyttö »

mielenkiintoista nähdä minne ovat meetingin suunnitelleet. On meinaan meikäläisen kotiseutuja..... :D
juha

Re: ens kesä

Viesti Kirjoittaja juha »

jari kirjoitti:kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkää :!: TOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät :oops:
Eikös siellä urheilukomppaniassa pitänytkin olla hieman enemmän aktiiviteettejä.. Ja eikös tosa puhuta ekasta järvimiitingistä.. Ei se sitten taida olla missään kangasmetässä jääkäri Toikanderin tetsausuralla.. Saa korjata jos luulen väärin.. 8)
yks vekkulipoju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

sanks määkin taas olla tyhmä pöjä.onkos säkylä jossain tampereen tianoiol ku reittihaust eioikee otannu selvää 200 ja yli yks ois kilsoi.passeli matka johon kuluu aikaa tuplat normaaliin verrattuna ja jos voorteja on mukana niin 4 kertainen aika on aika lähellä.nimi medrkillä vantaalta saloon minimissää 4 tuntii.voisha tuata aatellakin saapuvansa.ellei osu eest miitinki samalle viikonlopulle.laittakaahan taas tiatoo millon se muute on ku tiiätte.olikoha se paja vissiin joka viimme vuan inffos hyvin.
ßlizzard

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

katteles tualta "tapahtumiamme 2008" puolelta
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Vastaa Viestiin