Sivu 1/1
ens kesä
Lähetetty: 26 Loka 2007, 19:19
Kirjoittaja jari
kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkää

TOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät

Lähetetty: 27 Loka 2007, 10:54
Kirjoittaja tehotyttö
mielenkiintoista nähdä minne ovat meetingin suunnitelleet. On meinaan meikäläisen kotiseutuja.....

Re: ens kesä
Lähetetty: 28 Loka 2007, 02:45
Kirjoittaja juha
jari kirjoitti:kattelin tota tapahtuma kalenteria ja huomasin et säkyläs olis kans jotain miittinkin tynkää

TOIVOTTAVASTI ei ainakaan RUMPARIINTEELLÄ(huovinrinne) olen ollu kyseisessä paikas ja muistot ei niin kauhian hyvät

Eikös siellä urheilukomppaniassa pitänytkin olla hieman enemmän aktiiviteettejä.. Ja eikös tosa puhuta ekasta järvimiitingistä.. Ei se sitten taida olla missään kangasmetässä jääkäri Toikanderin tetsausuralla.. Saa korjata jos luulen väärin..

Lähetetty: 01 Marras 2007, 18:04
Kirjoittaja yks vekkulipoju
sanks määkin taas olla tyhmä pöjä.onkos säkylä jossain tampereen tianoiol ku reittihaust eioikee otannu selvää 200 ja yli yks ois kilsoi.passeli matka johon kuluu aikaa tuplat normaaliin verrattuna ja jos voorteja on mukana niin 4 kertainen aika on aika lähellä.nimi medrkillä vantaalta saloon minimissää 4 tuntii.voisha tuata aatellakin saapuvansa.ellei osu eest miitinki samalle viikonlopulle.laittakaahan taas tiatoo millon se muute on ku tiiätte.olikoha se paja vissiin joka viimme vuan inffos hyvin.
Lähetetty: 01 Marras 2007, 18:36
Kirjoittaja ßlizzard
katteles tualta "tapahtumiamme 2008" puolelta