-92 Vanin valot ei toimi

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
FoxNestVan

-92 Vanin valot ei toimi

Viesti Kirjoittaja FoxNestVan »

Eli ensiksi hirtti pitkät päälle, eikä meinannu saada sammuun. Sitten katos lyhyet ja ajeltiin parkeilla. Sitten lyhyet palas takas kuvioihin.
No minä poika ajattelin et valonvaihtaja sökö (ei oo releitä vielä) ja ajoin SWT:iin ja ostin uuden. Vaihdoin vaihtajan (paska homma se ylempi kiinnitys ruuvi paskas paikas) NO eipä toimi pitkät vieläkään....????? :roll:

MISSÄ VIKA???
TIIKERI

Re: -92 Vanin valot ei toimi

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

FoxNestVan kirjoitti:Eli ensiksi hirtti pitkät päälle, eikä meinannu saada sammuun. Sitten katos lyhyet ja ajeltiin parkeilla. Sitten lyhyet palas takas kuvioihin.
No minä poika ajattelin et valonvaihtaja sökö (ei oo releitä vielä) ja ajoin SWT:iin ja ostin uuden. Vaihdoin vaihtajan (paska homma se ylempi kiinnitys ruuvi paskas paikas) NO eipä toimi pitkät vieläkään....????? :roll:

MISSÄ VIKA???
Onkos valon releitä siinä akun yläpuolella ja niissä hapettumia :?: :?: :?:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Ja varmaan jo mitattu/tarkistettu että johdossa (pitkille menevässä)on virtaa?
Siis ensin polttimon kannasta... Jos ei siihen tule, niin siitä vaihtajaa kohti kaikista kohdista mistä pystyy... Niin pitkään kunnes löytyy virtaa.
Siitä polttimoon päin lienee vika (esim. johto poikki tai ottaa maihin).
karaVANNARI

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Voi se olla niinki yksinkertanen vika että poltin oikkarissa :shock: :shock: :shock:

Mulla kerran tuossa työ juhdassa jäi pitkät päälle ja toinen poltin yhisti molemmat valot päälle :!:

Helppo kattoa onko vika polttimessa jos molemmat langat hehkuu niin lyhyet & pitkät o yhtäaikaa päällä :idea:
Teikköite?
Vastaa Viestiin