TH-400??

autoharrastukseen liittyvää
Jansku

TH-400??

Viesti Kirjoittaja Jansku »

kuluttaakohan chevy vanin 6.2d th-400 laatikolla paljonkin enemmän naftaa kuin th-700?tietty riippuu perästä mut noin suurinpiirtein?autossa on kaiketi bensa auton perä.niin ja onko toi bensa vehkeen laatikko sama ku dieselis.siis onko yhtä luja?
Micke

Re: TH-400??

Viesti Kirjoittaja Micke »

Kyllä ne käyttää samaa laatikko pensa sekä dieselissä,perä välitykset on luultavasti erilaiset koska yleensä dieselissä on 3.08 välitys ja mulla on pensa vanissa 3.42 mutta välityksia löytyy monenlaisia että melkein kannatta tarkistaa mikä sulla on.Kyllä th400:sen kuluttaa varmaan enämpää kun th700 koska 400:nen on kolmevaihteinen ja ilman turbiini lukko.
Jansku

Viesti Kirjoittaja Jansku »

jep...ostamas oon tuommosta kampetta...vähän kyl pitää miettiä ku se on dieselöity eli bensavehe ollu alunperin...ku ei tiiä kuka sen on värkänny kasaan.esim jos mittaristo bensavehkeen niin mahtaako lukemat pitää paikkansa ja polttoaine linjasto ym.kaikkee...ja sähköt ennenkaikkea...
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Jansku kirjoitti:jep...ostamas oon tuommosta kampetta...vähän kyl pitää miettiä ku se on dieselöity eli bensavehe ollu alunperin...ku ei tiiä kuka sen on värkänny kasaan.esim jos mittaristo bensavehkeen niin mahtaako lukemat pitää paikkansa ja polttoaine linjasto ym.kaikkee...ja sähköt ennenkaikkea...

Mittaristo ei ole riippuvainen siitä mikä moottori on (paitsi bensa-vehkeen polttoaineen-mittarissa voi lukea >Unlead fuel only<... Nopeusmittarin näyttöön vaikuttaa (mekaanisessa eli vaijerillisessa mittarissa) vaihteistossa olevan anturin rattaat.
Polttoaine linjastokin periaatteessa sama...
Sähköissä pientä eroa, mutta ei muutu hirveästi diisselin myötä kuin ne mitkä menneet virranjakajaan/ puolaan. Eli ne poistuneet, ja tilalle tullut syöttöpumpulle ja hehkulle menevät johdot.
jari

Viesti Kirjoittaja jari »

en sitten tiedä onko huono ostos mut ittellä on jo ollu 7vuotta vani joka on diiselöity bensa vehkeestä enkäs ole huomannut kans muuta kun mittaristossa lukee unlead fuel only :mrgreen:
west vanners
vtcf1004

KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Minulla ollut jo ainakin (en tarkkaa hankintavuotta muista) 13 vuotta ollut diisselöity Pick up...
No diisseli sinällään on aina ollut minulle ongelma...
Sitä ennen oli muistaakseni 4 vuotta diisselistä bensa-vehkeeksi muutettu Pick-up...
Siitä ei juuri ollut muuta pahaa sanottavaa kuin että 4X4-veto puuttui... Mutta liikkui silti huonommissakin olosuhteissa suhteellisen hyvin.
Juuri tähän muuten itse laitoin th400 askin kun th350 levisi...
Vastaa Viestiin