linkin mainoksessa lisä inffoa,
mut tosiaan poliisit ohjaamassa liikennettä salon päässä, illalla bileet ja kolme palkintoa on luvassa, pisimmältä tulleet, nuorin osanottaja ja rumin auto
et sankoin joukoin mukaan, ja mainostelkaahan ihmeessä hieman muuallakin kun me täällä salon seudulla, jos saatais oikeesti pidemmältä joku paikalle