Hyvvää päivvää VTCF:n väki
Lähetetty: 19 Maalis 2008, 07:03
Suomen voorumikantaa tutkaillessani törmäsin teirän voorumiinne, ja pakkohan se oli lähtä morjestamaan. Joskus historiassa olen ollut teirän häpöninkeissä matkassa, soli yheksänkytluvun alakupuolta. Yhhessä miitissäkin kävin toliailemassa.
Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja pakettiautokantakin on saksalaista, mites tulleekos sitä tämmösesta hetj automaattibannit?
Ei vaan, vähän on niinku vanahaan tuttuun oisi törmänny.
t.
Vihis
Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja pakettiautokantakin on saksalaista, mites tulleekos sitä tämmösesta hetj automaattibannit?
Ei vaan, vähän on niinku vanahaan tuttuun oisi törmänny.
t.
Vihis