Sivu 1/1

Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 07:03
Kirjoittaja Vihis
Suomen voorumikantaa tutkaillessani törmäsin teirän voorumiinne, ja pakkohan se oli lähtä morjestamaan. Joskus historiassa olen ollut teirän häpöninkeissä matkassa, soli yheksänkytluvun alakupuolta. Yhhessä miitissäkin kävin toliailemassa.

Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja pakettiautokantakin on saksalaista, mites tulleekos sitä tämmösesta hetj automaattibannit? :lol:

Ei vaan, vähän on niinku vanahaan tuttuun oisi törmänny.

t.
Vihis

Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 08:34
Kirjoittaja Harri
Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"

Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 09:14
Kirjoittaja Vihis
Harri kirjoitti:Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"
Nonnii ja ohan teilä kaseissanne komiampi äänikin :wink: