Jonkulaine näkemine oulus?
Lähetetty: 19 Maalis 2008, 22:45
Mite on tai ois jos kokeilis rehvata Oulus American Car Show yhteytes 3-4.5-08
Jos siinä piha nurmella joho yleensä tulee käypäläiset jenkit parkkiin
Oishan se hienoa nähä auton omistajiaki ja sais vanit ja pikupit eri tavalla näkyvyyttä ku kumminki alan tapahtuma o
http://www.accoulu.fi/
Ja jos kysyis lupaa yöpyä aitauksen sisällä sais kuskitki ottaa parit

Jos siinä piha nurmella joho yleensä tulee käypäläiset jenkit parkkiin
Oishan se hienoa nähä auton omistajiaki ja sais vanit ja pikupit eri tavalla näkyvyyttä ku kumminki alan tapahtuma o
http://www.accoulu.fi/
Ja jos kysyis lupaa yöpyä aitauksen sisällä sais kuskitki ottaa parit