Sivu 1/1

Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 22:45
Kirjoittaja karaVANNARI
Mite on tai ois jos kokeilis rehvata Oulus American Car Show yhteytes 3-4.5-08 :?: :?: :?:

Jos siinä piha nurmella joho yleensä tulee käypäläiset jenkit parkkiin :shock: :shock: :shock:

Oishan se hienoa nähä auton omistajiaki ja sais vanit ja pikupit eri tavalla näkyvyyttä ku kumminki alan tapahtuma o :!:

http://www.accoulu.fi/

Ja jos kysyis lupaa yöpyä aitauksen sisällä sais kuskitki ottaa parit :roll: :roll: :roll:

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 19 Maalis 2008, 23:06
Kirjoittaja Vihis
Hetj hyppäsi silimille tämä, näin Oululaiselle :D

Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan :!:

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 20 Maalis 2008, 09:07
Kirjoittaja Juge
viekää autot hallin sisään näytille ja pitäkää miitti siellä :mrgreen:

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 21 Maalis 2008, 00:04
Kirjoittaja aapo 982
aapo 982 ainaski pistäytyy 100 prosettisesti oulussa tuolloin

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 24 Maalis 2008, 10:32
Kirjoittaja minivani
Pitäähän sinne mennä kertaakaan en oo ollu pois.

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 24 Maalis 2008, 21:28
Kirjoittaja peeveli1
Tarkotus olis tulla.Katkasee kevään aikas kivasti aina...

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Lähetetty: 25 Maalis 2008, 22:08
Kirjoittaja rasse
Vois lähteekin etelän reissulle jollei töitä pukkaa...