Uus tutustuu porukkaan
Uus tutustuu porukkaan
Että hei vaan. Vähän aattelin ottaa selvää että mitä ketäkin kutakin mitäkin. Eli siis vähän että kellä mitäkin tietoo vois olla jne. Mä oon tällanen vajaa 30v naisenrötväke ja astro on alla vielä en paljoo sille osaa tehdä mutta yritys hyvä 10. Eli paljon itsestään selvyyksiä varmaan tulee kyseltyy konkareilta. Jonkun verran siellä tekniikassa oon nuuskinut kavereiden avustuksella mutta paljon haluisin oppia kyseisestä motukasta. Astro on ollu mulle sellanen elämäni pieni haave ja kaverit sano että tais tulla unelmat sirpaleena kun sen osti mut entäs sitten katellaan mitä sillä on tarjota mulle ja mulla sille=)
No siis astro seisoo nyt bensapumpun(kosahti täysin) takia tallissa tai siis suojassa ei tota vuotavaa lautakyhäelmää voi talliksi sanoa odottelee vuoroaan tallille pääsyyn. Sillä aikaa aattelin keskittyy ulkoasuun ja sisustukseen kun sen mä nyt omalla tavallani jo osaan;) No siis mä lähinnä haluisinkin vähän tietää että millasia autoja ongelmia huippukokemuksia kelläkin on ollu? Kertokaa itsestänne niin voipi olla että käännyn kysymyksilläni jokun puoleen=)
Kesä tulee ja auto vaan seisoo eli aika tehdä jotain....
No siis astro seisoo nyt bensapumpun(kosahti täysin) takia tallissa tai siis suojassa ei tota vuotavaa lautakyhäelmää voi talliksi sanoa odottelee vuoroaan tallille pääsyyn. Sillä aikaa aattelin keskittyy ulkoasuun ja sisustukseen kun sen mä nyt omalla tavallani jo osaan;) No siis mä lähinnä haluisinkin vähän tietää että millasia autoja ongelmia huippukokemuksia kelläkin on ollu? Kertokaa itsestänne niin voipi olla että käännyn kysymyksilläni jokun puoleen=)
Kesä tulee ja auto vaan seisoo eli aika tehdä jotain....
Re: Uus tutustuu porukkaan
Tervetuloa joukkoon.
Meitä on VTCF jäseniä lähemmäs 500 ja aktiivisesti tapahtumia kiertäviä 100-200. Näitä sivuja käy lisäksi lukemassa melkoinen joukko rekisteröityjä käyttäjiä.... Lisäksi monella on vaneja saattanut olla useita, jopa kymmeniä.
Näiltä sivuilta ja ihmisiltä löytyy siis apuja vähän joka lähtöön
Hyviä ja huonoja kokemuksiakin on taatusti kertynyt yhden Ensyclopedia Britannican verran.
Laitappa muuten omista asetuksista omiin tietoisihin paikkakunnan (koskee muitakin jolta se puuttuu) niin on helpompi kirjoittajien hieman paikallistaa
Meitä on VTCF jäseniä lähemmäs 500 ja aktiivisesti tapahtumia kiertäviä 100-200. Näitä sivuja käy lisäksi lukemassa melkoinen joukko rekisteröityjä käyttäjiä.... Lisäksi monella on vaneja saattanut olla useita, jopa kymmeniä.
Näiltä sivuilta ja ihmisiltä löytyy siis apuja vähän joka lähtöön
Laitappa muuten omista asetuksista omiin tietoisihin paikkakunnan (koskee muitakin jolta se puuttuu) niin on helpompi kirjoittajien hieman paikallistaa
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Juu kato mä vähän kattelinkin että on sellanen joukkio ettei tosikaan=)
Teretulemast.
Meidän edellinen kulkine oli 91 Astro.
Sen kanssa tuli tapeltua kolmisen vuotta et jotain tiedän.
Mut oikeesti täytyy ihmisen olla hullu tai tyhmä tai masokisti
jos ostaa ameriikan ihmeen kulkuvälineeks.
Ite taidan olla kaikkia noita mut ehkä vaimo ajaa vielä ohi.
Meidän edellinen kulkine oli 91 Astro.
Sen kanssa tuli tapeltua kolmisen vuotta et jotain tiedän.
Mut oikeesti täytyy ihmisen olla hullu tai tyhmä tai masokisti
jos ostaa ameriikan ihmeen kulkuvälineeks.
Ite taidan olla kaikkia noita mut ehkä vaimo ajaa vielä ohi.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
-
Anssi Koljonen
Joo tervetuloo vaan joukkoon
Toivottavasti saat astron pian liikkeelle
Kevät ja kesä kolkuttaa jo ovella
Toivottavasti saat astron pian liikkeelle
Kevät ja kesä kolkuttaa jo ovella
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Tissit nähty
Ei helvetiläinen*nauraa* Kiva huomata että fiilinkiä löytyy. Mä kun aiheutin melkosen holapaloon kun astron pihaan parkkeerasin , puol sukuu itki verisiä kyyneleitä ja mä nautin=) Siis löysin vihdoin oikeen paikan rupatteluun.
Tulisi vaan nuo kelit että sais yhden pickup:n porukat kondikseen jotta sais omaan autoon pensapumperin vaihtoon.
Tulisi vaan nuo kelit että sais yhden pickup:n porukat kondikseen jotta sais omaan autoon pensapumperin vaihtoon.
Nii joo noista piirteistä. Muhun kyllä passaa kaikki. Hullu siihen malliin jotta sen myöntää kaikki paitti mä. Joten niihän sanotaan että sairas ei ite myönnä.=) Masokistikin taidan olla kun asetan itteni jatkuvasti kipukynnykselle ja tyhmä, no tyhmä tosiaan kun sen myöntää.=)
Juu.. Tervetuloa vaan...
Itse en tajua mistään (varsinkaan tekniikasta) mitään... Ja varsinkin uudempi tekniikka vieläkin vieraampaa...
Kuitenkin jotain koitan vain saada korjattua tekniikkapuoleltakin jotain.... Ja jos/kun ei omat taidot riitä, niin kysyn vaan viisaammilta apua... (kun ensin on itse tarpeeksi monta virhettä tehnyt).
Ja lopulta ne ratkeamattoman vaivan sisältävät jää pihaan varaosiksi ja odottamaan jos olisi motivaatiota joskus joko kokonaan purkaa tai ottaa projektiksi
Itse en tajua mistään (varsinkaan tekniikasta) mitään... Ja varsinkin uudempi tekniikka vieläkin vieraampaa...
Kuitenkin jotain koitan vain saada korjattua tekniikkapuoleltakin jotain.... Ja jos/kun ei omat taidot riitä, niin kysyn vaan viisaammilta apua... (kun ensin on itse tarpeeksi monta virhettä tehnyt).
Ja lopulta ne ratkeamattoman vaivan sisältävät jää pihaan varaosiksi ja odottamaan jos olisi motivaatiota joskus joko kokonaan purkaa tai ottaa projektiksi
Juu siis mähän oon ihan pihalla mut jotenkin on ne pikku propleemit saanut hoidettuu mitä on ollut. Esim. Tuo kun tuo kaveri kosautti pumppunsa tohon parkkikselle ja tallit vantaalla niin pitihän se sinne jotenkin saada. No sit pyysin jelppii siinä kävi moni pohtii ja pari kävi vähän vääntää alkuu varapumpulle että saatas autoo ajettuu vantaan puolelle. No ne sit jäi siihen. Käteen jäi se että r pensantulon letkun liitäntä tbi:n meni kierteet paskaks. Sit siinä nerona heitti että kai se sit täytyy liima jotenkin kun liitäntä alko valskaa penssaa pahemmin kun .... ja homma jäi siihen. No mä kattelin tota tossa parkkiksella 5kk ja aattelin että ei helvetissä se voi olla niin vaikeeta ohittaa omaa pumppuu. No pätkäsin putket poikki laitoin kumiputket ja väliin pumpun. Tupakan sytyttimestä virtaa pumpulle ja niin kuin sainkin auton ajettuu suht vaivattomasti vantaalle. Joten huomasin että parempi kysellä ja tehdä sitten ite kuin päästää monta kokkii soppaan. Nyt on sit edessä pumpun vaihto jostai ei mitään hajuu. Ja pensaliitännän kierteet tbi:sta pitäs varmaan uusii kun kierteet solmussa, pensaputki on viitenäkymmenenä eri kappaleen jne... Joten hommaa on vaikka käsittääkseni toi pumpun vaihto ois ollut jo itsessään suht hankala toimenpiden niin pitihän siihen sitten hankkii muutama huoli lisää;)
Tervetuloa joukkoon rattoisaan
Kyllä täällä joku aina jotain tietää,kun tänne kirjoittelee ongelmista
Kyllä täällä joku aina jotain tietää,kun tänne kirjoittelee ongelmista
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Tervetuloo vaan....siitä se lähtee
Ja aikansa kutakin kun kyllästyy bensan katkuun,sitä voikin jo kaipailla MOOTORIA autoonsa
(ikuinen kiista näillä sivuilla)=bensa vai DIESEL....
kaikki yhtä hyviä ja vinkkejä annetaan kun jotain kysytään 
Viimeksi muokannut BUMBA, 30 Maalis 2008, 18:16. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
teretulemast vaan täältä toiselta uudelta kanssa!
kyllä täältä ja overdrivelta kannattaa kyselyt tehä jos ite meinaa harrastaa
kyllä täältä ja overdrivelta kannattaa kyselyt tehä jos ite meinaa harrastaa
Tervetuloa vaan meidänki puolesta! Toivottavasti saat Astron kuntoon kesään mennessä ni pääset tutustumaan meihin ihan livenä. Meillä on talviajokkina myös Astro, hyvin on toiminu, ainaki toistaiseksi 
Chevrolet Astro NSZ-74
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
tervetuloo sano komiat toosillee.okei aika samoil konnuil liikutaa.myö vantaalta vaikka leviää suomen muota viännänkin.eli vekkulipojat on ehpä määräinen sekasikiö porukka.ripauksella raggarismii rokkarismii.ja baikkerismii eri muidois ja onpa jollain jopa pyöräkin pitti mulla.no autot on aika linttoi ja lintta laulu kulttuuri kukoistaa.yleensä niitä voi ponkata cruisingeist paras tunto merkki on teipatut tekstit auton kyljessä porukan nimi jota saa tavata kymmenee kertaa mitä siin lukee.ja porukan hölmö käytäytyminen.muutama asro näidenkin ja yhden jäsen ehdokkaan alta löytyy.mut tiukka piposille en suosittele tutustumista.mut tuu nykii tontille hihasta ja juttelee vaa rohkeesti ei sedät oo pahoi vaik sedät o rumii.
jep tervetuloa porukkaan .Bumba eihän siitä MOOTTORISTA kiistele ku ne kenellä sitä ei ole eli bensakulkineet eihän meiän DIESILIEN tarvii niitten höpinöistä välittää

ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
MITÄ
Onko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita 
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Olis edes niitä kaikki,mutta mitä kummallisempia virityksiä löytyy noista BENTSIINI härpäkkeistäTaija kirjoitti:MITÄOnko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita
No ajaa millä ajaa....ja DIESELILLÄ LOPUT
On... Ja ihan tehtaalla jo istutettuina...Taija kirjoitti:MITÄOnko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita
Itsellänikin on vajaa-sylinterinen (suora 6) ja Nykyäänkin yksi diisselillä käyvä...
Nehän on kaikkia epämääräisiä ideoita tehtaallakin toteuttaneet ihan vaan niiden muutaman neek...(ei tota sanaa saa sanoa) siis värivammaisen suunnittelijan ideoita kun ovat kuulleet että euroopassa (ja varsinkin yhdessä sen pohjoisessa osavaltiossa) tykätään ajella kummallisemmillakin konsepteilla kunhan vaan on muka taloudellisempia...
-
Micke
Kymmenenpistettä TaijalleTaija kirjoitti:MITÄOnko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita
Micke kirjoitti:Kymmenenpistettä TaijalleTaija kirjoitti:MITÄOnko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita
![]()
![]()
![]()
oikein
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Micke kirjoitti:Kymmenenpistettä TaijalleTaija kirjoitti:MITÄOnko vaneissa muitakin kun V8 bensakoneita
![]()
![]()
![]()
Tämä on sitä V8 matematiikkaa........(8)=10 pistettä
Ja DIESELILLÄ loput!!!
-
Jakke 1114
Ainoa asia mikä on diselissä parempaa kun pensassa on se että sitä voi käyttää moottoripyörän ketjujen pesuun mihin bensa ei kelpaa

MOPAR OR NO CAR
jes.. en olis keksinyt parempaa

Vastaavasti diisseli ei käy maalin ohennukseen (no ei siihen oikeasti saisi moottori-bensiiniäkään käyttää)...Jakke 1114 kirjoitti:Ainoa asia mikä on diselissä parempaa kun pensassa on se että sitä voi käyttää moottoripyörän ketjujen pesuun mihin bensa ei kelpaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tai no on joskus opetettu polttö-öljyä (sitä mitä oikeasti kaikkiin diisseleihin yleensä tankataan) käyttämään punamulta-maalin ohennukseen, mutta en silti sitäkään suosittelisi...
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
En siihen punamultamaalin ohennukseen suosittele...
Onhan mulla itsellänikin diisseli-Vani ajossa...
Punainen on nättiä tankatessa...
Onhan mulla itsellänikin diisseli-Vani ajossa...
Punainen on nättiä tankatessa...
Onneks ei DIESEL zippoja oo näkyny......meinaan sitten ei BENTSIINILLÄ olis mitäääään virkaa

Nyt joutuu kyl viel keltanokkana kattelee vierestä tätä sarjaa Disel vs bensin.....
Omalta osaltani voinen kai sanoo vaan että päässä vinksahti ja hyvä niin=)
yks vekkulipoju kirjoitti:tervetuloo sano komiat toosillee.okei aika samoil konnuil liikutaa.myö vantaalta vaikka leviää suomen muota viännänkin.eli vekkulipojat on ehpä määräinen sekasikiö porukka.ripauksella raggarismii rokkarismii.ja baikkerismii eri muidois ja onpa jollain jopa pyöräkin pitti mulla.no autot on aika linttoi ja lintta laulu kulttuuri kukoistaa.yleensä niitä voi ponkata cruisingeist paras tunto merkki on teipatut tekstit auton kyljessä porukan nimi jota saa tavata kymmenee kertaa mitä siin lukee.ja porukan hölmö käytäytyminen.muutama asro näidenkin ja yhden jäsen ehdokkaan alta löytyy.mut tiukka piposille en suosittele tutustumista.mut tuu nykii tontille hihasta ja juttelee vaa rohkeesti ei sedät oo pahoi vaik sedät o rumii.
Kateelisena kahtellu yhden duunialueen pihassa sellasta viininpunasta astroa tuolla jokinimen alueella. Ei sattus täältä oleen?
Älä suotta murehdi bensa vs. diisseli -juttuja...Maricar kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nyt joutuu kyl viel keltanokkana kattelee vierestä tätä sarjaa Disel vs bensin.....
Mietippä vain mitä itse tankkaat, ja ole onnellinen viisaasta valinnasta
Autot käy bensalla...
Ja lapset käy pissalla tai kakalla....
Maricar kirjoitti:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mukaan vaan,aivan sama millä ajaa,kunhan ajaa.....tää porukka onneksi kestää tämä "pienen"vinoilun sillä läppähän tuo on....ja ajoin mäkin talvella astrolla minkä kerkesin
Mukaan vaan,aivan sama millä ajaa,kunhan ajaa.....tää porukka onneksi kestää tämä "pienen"vinoilun sillä läppähän tuo on....ja ajoin mäkin talvella astrolla minkä kerkesin

Sillon ku meillä oli astero niin ei kerenny. Oli vaan talvella semmonen pulkka
et se vei ja mie vikisin.
Tais vaimokin haukkuu sen tuolla mimmit kaapissa osiossa,kerhon lehdessä.
Möin sen NXI-6:n johonkin Humppilaan päin. Oiskohan tuo vielä hengissä.
PS: Bensa palaa ja diisel hehkuu...
Tais vaimokin haukkuu sen tuolla mimmit kaapissa osiossa,kerhon lehdessä.
Möin sen NXI-6:n johonkin Humppilaan päin. Oiskohan tuo vielä hengissä.
PS: Bensa palaa ja diisel hehkuu...
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
cHEAVY VAN
cHEAVY VAN
[/quote]
No siinähän se auto seisoo mut kohta ajetaan tänään kävin nykimässä sen vihdoin korjaustalliin=)=)=)
No siinähän se auto seisoo mut kohta ajetaan tänään kävin nykimässä sen vihdoin korjaustalliin=)=)=)
Juu kyl nää kuviot kestää ja leikkileikkinä. Taitaa vaan mulla mennä jokunen aika kun pääsen kärryille
Jutuissa ja sit vielä autolla
Jutuissa ja sit vielä autolla
tervetuloa mun ja perheen puolesta
jos käyt miitingeissä opit tietää
mä oon se joka yleensä ui vaatteet päällä 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
eikös se ollu Mickejari kirjoitti:tervetuloa mun ja perheen puolestajos käyt miitingeissä opit tietää
mä oon se joka yleensä ui vaatteet päällä
ex-puheenjohtaja ja joensuu yleensä uittaa mua vatteet päällä 
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
mut sua ei lasketa
.. ..oot jo vakiopa*o 
Eikös se pulkka ole se yleisin talviurheilu väline?
Eikös se pulkka ole se yleisin talviurheilu väline?
Heh kivahan tänne oli nenäsä näköjään pistää. Mutta juu nyt täytynee pistää remppeet läjään juoda kahvii kaks pannua ja lähtee liikkeelle. Nyt se alkaa rasvamonttua ja bensankatkua. Hyvää viikonloppua muillekin=)
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
hei maricar vai mikä se oli ja missä se nyt oli.no se astro nainen.otappa yv tä nii ens kesän cruisinkweist ym miitin keist. nii lähetää kimpassa tapahtumiin.jos siis itse haluat.eli tollasii yhteis lähtöö. ja yhteis leiriytymisii.ja ehkä joskus kuskiks johonki.kivaa härvelii tai sit hypäät vaa mukaa.pyöritään noi crutsikit ja rokki jenkki auto pileet.ja vani miitinkit.otat joko oma auton ja kaveri porukas mukaan tai lähet vaa muute mukaa.tällä ei sit oo mitää taka ajatuksii.iha kaveri pohjalt tätä heitellää.
Aika hyvä 
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
yks vekkulipoju kirjoitti:hei maricar vai mikä se oli ja missä se nyt oli.no se astro nainen.otappa yv tä nii ens kesän cruisinkweist ym miitin keist. nii lähetää kimpassa tapahtumiin.jos siis itse haluat.eli tollasii yhteis lähtöö. ja yhteis leiriytymisii.ja ehkä joskus kuskiks johonki.kivaa härvelii tai sit hypäät vaa mukaa.pyöritään noi crutsikit ja rokki jenkki auto pileet.ja vani miitinkit.otat joko oma auton ja kaveri porukas mukaan tai lähet vaa muute mukaa.tällä ei sit oo mitää taka ajatuksii.iha kaveri pohjalt tätä heitellää.
Mites se oli? No mun nimenhän tuosta saapi ihan suoraan ottaa r:n pois perästä niin tiiättekin mikä mun etunimi on.
Joo kaveraita mä mielellään teen lissää, jos kymmenen vuotta sitten ois mut joku Tupruttaja huolinut niin pellin alle oisin mielelläni kurkkinut enemmänkin;) Mut ei huolinut kuin Toisellaisten koneiden alle kurkkinut ja siitä sitten tuli kaks tollasta papupataa jotka nyt istuu sit astron sikaosastolla poristen jatkuvalla syötöllä. Auto kulkee jo sillä voimalla jonkin matkaa=)
Ne kyllä täytyy opettaa tavoille, jottei suku ihan surkastu. Tyttö kyllä jo osaa ilmotti mulle viime kesänä kun kahteen tyttöön ajeltiin ja edessä ajeli harrikka että tuollasen se äiti meille hankkii ja minä istun edessä;) Tyttö on 4 v. Poika ei muusta piittaa kuin et astro pitää saada kuntoo jotta kehtaa mennä tarhaan=)
Mussa taitaa vaan olla sellanen pieni vika oon niin hiljasissa porukoissa kulkenut että vaikka mieli on villi niin hiljanen oon noin muuten. Äijät tallillaankin varmaan meinaa että eihän tota ees huomaa;)
No sit tietty tuohon omalla autolla ajamiseen. Leima pitäs hankkii vaikka kuka leimoilla ajelee, mut olishan se kiva bonus. Kuten tuossa jo kertoilin niin paskaa lävähti käteen heti kun takapäästä kurkkasin mitä ne äijät siellä kiroilee. =) Kun niin kovasti toivoin et eilen illalla ois päässyt vetäsee kesän ensimmäiset 100 metrit tammistonteboilille kahville. No "vittumainen homma" elämä on tämä ei...
Mut ehkä vielä jonain päivänä mää johki kurvasen ja näätte sit tän "astronaisen" ihan livenä. Jos ei ketku jatku jotta kun tuosta kulmasta kahtoo niin nuokin pitäs vaihtaa.
Täytyy vähän astia tuota ilmapiiriä vielä jotta tohtiiko tällanen hissukka lähtee porukan matkaan ilman omaa sieluaan (astro).
Sitä kun vasta opetellunna tallin omistajien tavoille tuossa.... Ja niiten kanssa jo uskaltaapi olla vaikka varsinaisia häjyjä ovatkin;) Mutta ihan lepposia kavereita. Ja sit tietty tuo että miten tää kotipoppoo tähän mennessä ovat olleet ihan innoissaa kun äiti tulee kotiin haisten bensalle ja näyttää lähinnä nokikolarilta.=)
Mieli tekis voi kun voiskin vai mielijohteesta.... Et mites se meni. sitä sit jossain vaiheessa rupee toivoo että niitä vuosia vois siirtää taakse päin tai miten se oli.=)
Et otetaankos vielä yv:t?
-
yks vekkulipoju
- Viesti:
senkus otat vaa yhteyttä. osaa pojat käyttäytyykkin jos muksui on liikeel ja mukana. ja nois vani miitinkeis oon tiatosesti pitäny vähä hölmöilemätöntä linjaa kun siällä niiitä muksuikin on niin on parempi et en iha norsu srinkit jalas a kaasunaamari pääs mee uimaa.ja tosiaan perhees voit otaa mukaan ukkos myören.ja jos omas autos ei liiku mut haluut lähtee johki tapahtumaa.otat vaa rohkeesti yhteyttä.ainaski kuskis lähtemäl sinne pääsee.
Noniin en viitti tästä heittää uutta aihetta
Teistä varmaan joku tietää antaa nimen tolle. Mä kun en noita tiiä ja tollaset pitäs uudet löytää. Eli avatarissa oleva kuvan
hajonnut vempain mikä sen nimi on? En helkkari osaa liittää kuvaakaan viestiin=)
Heh toihan on astro;) Joo siis kuva poistettu avatarista ja juttua jo muualla lehtijousen pidikkeistä;)
hajonnut vempain mikä sen nimi on? En helkkari osaa liittää kuvaakaan viestiin=)
Heh toihan on astro;) Joo siis kuva poistettu avatarista ja juttua jo muualla lehtijousen pidikkeistä;)
Viimeksi muokannut Maricar, 13 Huhti 2008, 19:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ihan vaan rohkeesti mukaan...
Itsekin olen melko hiljainen ja itsekseni oleva, mutta muutamassa paikalls-miitissä käytyäni ei tunnu mitenkään että "uutena" porukka pitäisi... Edes siitä huolimatta että en juuri viitsi mitenkään isommin Autoani laitella enempää kuin mitä on pakko tai käytännöllisyys vaatii (käyttöön Autot on tehty)...
Tää Vani-porukka kun on pääosin melko rentoa porukkaa, josta löytyy väkeä erilaisista oloista, joten kaikille löytyy apua niin teknisiin ongelmiin kuin henkisiinkin pulmiin...
Itsekin olen melko hiljainen ja itsekseni oleva, mutta muutamassa paikalls-miitissä käytyäni ei tunnu mitenkään että "uutena" porukka pitäisi... Edes siitä huolimatta että en juuri viitsi mitenkään isommin Autoani laitella enempää kuin mitä on pakko tai käytännöllisyys vaatii (käyttöön Autot on tehty)...
Tää Vani-porukka kun on pääosin melko rentoa porukkaa, josta löytyy väkeä erilaisista oloista, joten kaikille löytyy apua niin teknisiin ongelmiin kuin henkisiinkin pulmiin...
Juu eiköhän tänne sopeudu. mukavaa meininkiä näyttää olevan. Katotaan saanko mä itseni joskus johonkin livenä paikalle. Jos joskus saa tuon auton ajoon.=)
TERVETULOA
,ei pidä säikähtää tuota poskisolistien textailua
,miiteissä ihan samanlaisia
.Ei pahoja kuhan pitävät omalla tavalla hauskaa
.Kosla vaan kasaan ja mukeloiden mukaan baanalle.Viime syksynä loma kun loppui ja tultiin Vaasan miitistä kotiin,ei meinannu muksut sopeutua tarhaan mitenkään
, olisivat vaan halunneet lähteä ajelulle ja nukkua autossa.
Hih muksuilla on yleensä luonnetta.=) Juu vitsit vitsinä, mäkin vähän tramatisoin jotta pääsee meininkiin.
Kovasti yritetään saada auto liikkeelle. "Itku" meinas tirahtaa kun puoleenvuoteen kuulin astron hyrskivän niin kauniisti tossa lauantaina ja pääsin sanomaan että kyllä se kaikki johtu just siitä mitä sanoin et ei se raasu saa bensiiniä suoniinsa. No mut sit tuli se seuraava ja siinä sit taitaakin mennä aikaa jotta saan lehtijousen kiinikket kuntoon. vaikka joku meinas et niit on vaan astros yks mut kyl niit vaan kaks löytyi, eilen kävin taas paijailee astronauttia tallilla ja hitto kun sormet kutis ratille. heh
Joo tää taas tunnustaa tyhmyytesä siis ykshän niit lehti jousii on puolellaan anteeksi=) Tätä tää on kun on typerys heh
Kovasti yritetään saada auto liikkeelle. "Itku" meinas tirahtaa kun puoleenvuoteen kuulin astron hyrskivän niin kauniisti tossa lauantaina ja pääsin sanomaan että kyllä se kaikki johtu just siitä mitä sanoin et ei se raasu saa bensiiniä suoniinsa. No mut sit tuli se seuraava ja siinä sit taitaakin mennä aikaa jotta saan lehtijousen kiinikket kuntoon. vaikka joku meinas et niit on vaan astros yks mut kyl niit vaan kaks löytyi, eilen kävin taas paijailee astronauttia tallilla ja hitto kun sormet kutis ratille. heh
Joo tää taas tunnustaa tyhmyytesä siis ykshän niit lehti jousii on puolellaan anteeksi=) Tätä tää on kun on typerys heh
Viimeksi muokannut Maricar, 20 Huhti 2008, 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.