Astroon uudet kesä nakit
Astroon uudet kesä nakit
Kyselisin että onko viisikypäset korkeudeltaan liian ohukaiset renkaat astroon? Kaverilla on myynissä muuten priimat sopivat astroon mutta pohdittiin että onko liian ohut profiili? Et muuttaaks ajettavuutta tai miten painovaikuttaa.
-
Anssi Koljonen
Re: Astroon uudet kesä nakit
No paino vaikuttaa sen verran että tavallista henkilöauton rillukkaa sinne ei kannata laittaa.
Renkaasta kannattaa selvittää mille painolle se on luokiteltu.
Esim. mulla vanin rattaat etu max. load 920kg ja taka max. load 975kg.
Toivottavasti nuo nyt auttaa jotain.
Renkaasta kannattaa selvittää mille painolle se on luokiteltu.
Esim. mulla vanin rattaat etu max. load 920kg ja taka max. load 975kg.
Toivottavasti nuo nyt auttaa jotain.
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Tissit nähty
Joudun taas myöntämään tyhmyyteni.=) Siis noi nakit pitäs olla kaikilta osin ihan oko astroon. Tää tyyppivaan pohdiskeli sitä että vaikuttaako se miten helvetisti ajomukavuuteen tms... Jos on noi ohukaiset. Et meneekö ihan hyräämiseks jne.
Usein käy niin että saattaa profiilin vaihto vaikuttaa ohjattavuuteen/ renkaiden kulumiseen...
Siis syytä tarkistaa ensin nivelet, ja uusien kumien kanssa ajaa pyörien suuntaukseen...
Siis syytä tarkistaa ensin nivelet, ja uusien kumien kanssa ajaa pyörien suuntaukseen...
Juu kato. Se olikin se hommeli siinä ehtona että mää joudun käydä säätään aurauskulmat kun vanhat nakit vähän epätasasesti kuluneet. No ehkä mä teen diilin et laitetaan kummitit alle ja testaan, sit vast ostan =) Heh mitäköhän tuo siihen sanois.