järvikuona kirjoitti:Moi, hieno on savana, itse odotan vastaavaa Chevyä tulevaksi jenkeistä... odotellessa.
Pystyykö sen takasohvan/sängyn laittamaan siihen keskellä olevien kapteenintuolien paikalle, eli käykö kiinnikkeet jos jostain syystä haluaa sen vaikka siihen laittaa. Savanan kulutus ei kuullosta pahalle 5,0 vortec juonee himpun vähemmän. Massasko Leatherheaven Savanan vai vieläkö on massaus edessä/ruostesuojaus. Tuskin jenkeissä alustojaan massaavat ja autojaan ruostesuojaavat...
En oo katellu massauksia, taidan jotain massailla itse, todennäköisesti tämä jää kesä/matkailuautoksi....ellei jotain aivan mullistavaa elämässä tapahdu
Kulutus nousee heti kun ajelee lyhyttä ajoa, paljolti kulutuskin riippuu paljonko autossa on painoa ja onko kone missä kunnossa.
En noista kiinnityksistä tiedä kun en oo katellu, miks pitäis vaihtaa paikkaa? joutuu turvavöiden kiinnitykset vaihtamaan paikkaa ja siitä en tiedä hyväksyykö katsastajat sitä kun ne turvavyöt ei oo muutenkaan Eu:hyväksytyt, koska mulla REGENCYN tekemä pirssi.
Jos sulla on telkkarit ja videot siellä niin joudut vaihtamaan ne Eurooppalaiseen Formaattiin, itse ostin uuden DVD soittimen ja olen etsiskellyt tässä sopivaa näyttöä, muutenkin joutuu kaikki soittimet vaihtamaan nykyaikasiin vermeisiin.