Kun kaikki onnistuu..

autoharrastukseen liittyvää
peeveli1

Kun kaikki onnistuu..

Viesti Kirjoittaja peeveli1 »

Oliskohan pitäny jäähä petin pohjalle tänään..Ekana puuro palo pohjaan aamulla ja kahvi oli loppu..Lounaaksi kanaa ja siinä jotain vikaa ku pyöräytti vasun ja samalla reissulla tippu puhelin pönttöö.No en lannistunu vielä eli vaihoin kasärenkaat ja kas lunta tulee niin et sekaan ei mahu :lol: KU EI KULE NI EI KULE!
Varmaan iltasella kotapileissä osun kamiinaa tai vastaavaa..
Ivalon LänsiAutoilijat.Ivalon vastalause kansainväliselle ilmastosopimukselle!
Herra nro:1335
iikka
Viesti:

Re: Kun kaikki onnistuu..

Viesti Kirjoittaja iikka »

:lol: :lol: :lol: :twisted:
VTCF 1325
keikka

Viesti Kirjoittaja keikka »

tuosta vielä puuttuu että tyttöystävä tai salarakas ilmoittais olevansa raskaana :P :D
yks vekkulipoju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

eli tehääs täst yleis mailmalline nyt pänii narina palsta.pakko kai tää o muileki jakaa on tua pomo sen verran ilkee. et ku tokasin sen narinoist turhan päiväsistä. ja asiasta jonka se oli jo kymmene kertaa sanonu et jos sen tekee sit sillee niinku olin kertonu ja herra ite sano et sithän se on ok.ni tuli sit taas seuraavana aamuna lässyttää ja pätee ja muutaa jo hyväksyttyjä ja samalla tavalla useita vuosii tehtyi asioita.tokasin et mulla menee hermot sun kans ja lähin kuselle.nii tulin takas pomo rupes sanoo et ammu ittes.sillähän siitä pääset.pakko vastaa siihen et sut tekis mieli ampuu.kysäsin et on se nyt kumma ku eilen tää sama keskustelu käytii ja asiat on jo vuosii näin tehty ja mulle opetettu ja nyt ne ei muka kelpaa ja viimeks eilen sä sanoit et jos niin teet ni sithän se on ok.nii pomo vastas taas et hirtä ittes sillä siitä pääset.vähän aikaa taaspaukuteltii leukoimme toisillemme tuli jälleen niiku mä sulle sanoin hypää narun jakoks.ja lähe menee mitä sä siin viäl teet.siihe oli pakko sanoo et enhän pä mihkää lähe ku et sä oo sanonu mua viäl irti.johon pomo et en mää.saat itte kävellä konttorin kautta. johon totesin et vaikka sä mua tyhmänä pidätki nii en oo niin tyhmä et ottasin syyt omalle niskaa ja hyppäisin tyhjänpäälle.joten herra saa kyl ite sanoo mut irti.ei tullu sen päivän aikana lappuu kouraa.ja kun jatkoin töitä kuten herra halus nii sen piti taas jäädä kyttää siihen.ni oli pöakko tokasta et mitäs mä nyt muka teen väärin ku teen just niiku sä käskit.vast sen kommentin jälkee herra lähti tontilta .turhan päivästä vittuiluu mut en oo ainut kaikille se niin tekee.ja muutaa jo hyväksyttyjä asioita.tämä on jo oikeesti henkistä väki valtaa vittuilla ja muuttaa asioita oman mielensä mukaan.mut niiku sanonta kuuluu vian ei tartte olla iso ku se on päässä.
Vastaa Viestiin