Turbiinin asennukseen apulaite

Alakerran jutuista jutellaan täällä

cheyenne

Turbiinin asennukseen apulaite

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Onkos muilla ollut hankaluuksia nostaa turbiini paikalleen Auton alla?
Itsellä kun meinasi voima loppua kesken :oops: , niin piti turvautua taas "älyyn"... :lol:
Eli kun muistin että on nurkissa sellaista 2 mm pellistä väännettyä kourua (leveys noin 12 cm ja reunat noin 6 cm korkeet, noin metrin mittainen) niin keksin että kun toisen pään tukee parilla päällekkäin olevalla teräsputkella (95X95), niin on helpompi nostaa kourua vaan toisesta päästä... Ensin vaan turbiini lukittava paikoilleen sopivalla palikalla ettei kieri kourusta pois.
Varmaan tuotakin kohtaa asentamisesta oisi helpottanut kun oisi irroittanut pakoputken alkupään....
Wille
Viesti:

Re: Turbiinin asennukseen apulaite

Viesti Kirjoittaja Wille »

alkuviikosta oli murheita kun oikea käsi ei jaksa nostaa ja toiselta puolelta pakoputket on pahasti edessä mutta pienellä kiukulla se sinne nousi, autohan toki oli maassa eikä nostettuna ylös. apulaitteita on mietitty mutta se on ollut aina vain suunnitelmissa...

ehkä sitten joskus jaksaa panostaa, jos nyt muutaman kerran vuodessa tuon joutuu tekemään eri autoihin niin eipä sen takia jaksa aivoja vaivata :roll:
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
TIIKERI

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

WILLE on ainakin nähnyt minut,niin ihmettelen kuinka paljon pienempi risukeppi ei sitä jaksa nostaa paikoilleen
Taidan ite olla sitten voimamies,näillä "lihaksilla" kun onnistuu minultakin ilman apuvälineitä :!:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
cheyenne

Itse ainakin tykkään aina kehittää jonkun apulaitteen tarvittaessa. Osa harrastamista sekin...
Ja kun vielä Vaimokin tarvitsee erilaisia apulaitteita (ei sängyssä sentään), niin niitten miettimisestä on osin jo tullut elämäntapa...
Lakendwolf
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lakendwolf »

Turbiinissa vaikeuksia ... :roll: Sepelipihalla laatikko (th700) alas ja takaisin paikoilleen.
pikkuinen toyotan tunkki oli kyllä ... Siis yksin tein ei ollut kun koff apuna :lol:
Painoa mulla nyt alle 70 kg että ei se koosta kiinni ole.
Don't Worry Be Happy..
cheyenne

Lakendwolf kirjoitti:Turbiinissa vaikeuksia ... :roll: Sepelipihalla laatikko (th700) alas ja takaisin paikoilleen.
pikkuinen toyotan tunkki oli kyllä ... Siis yksin tein ei ollut kun koff apuna :lol:
Painoa mulla nyt alle 70 kg että ei se koosta kiinni ole.
Mun pihalla ei edes sepeliä (kuraa+ savea)...
Loota 4L80 E...
Ihan yksin minäkin ja paino myös alle 70 kiloa...
Koffiakin viimeksi ollut vuonna -88
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

cheyenne kirjoitti:Itse ainakin tykkään aina kehittää jonkun apulaitteen tarvittaessa. Osa harrastamista sekin...
Ja kun vielä Vaimokin tarvitsee erilaisia apulaitteita (ei sängyssä sentään), niin niitten miettimisestä on osin jo tullut elämäntapa...
sehän vois vaimo vaikka tykätäkki mukavista apulaitteista sängyssä.....
cheyenne

baby kirjoitti:
cheyenne kirjoitti:Itse ainakin tykkään aina kehittää jonkun apulaitteen tarvittaessa. Osa harrastamista sekin...
sehän vois vaimo vaikka tykätäkki mukavista apulaitteista sängyssä.....
No mutta siitähän ei tässä kirjoitella kun saattaa alle 18 vuotiaaytkin lukea...
Ja huomaatkos että en maininnut etteikö niitä sängyssäkin olisi... Ei vaan välttämättä niitä siellä tarvitse. :wink:
karaVANNARI

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Yks pitkän linjan vannari meinas kerran että helepoin tapa panna loota paikollensa :shock:

Konekopan reijästä naru/liina loovan ympäri toinen alle ja toiselle naru kaulaan eiku niskan/hartioiden ympärille :!:
Sisällä oleva RISKIMPIsälli :) nostaa loovan ylös ja alla oleva RUIPELOMPIsälli :( pykäsee loova sinne mihi se kuuluuki :wink:

Oman lootan ropelsin paikollensa tuommosen pyöräkoneen tapasen avulla :!:
Auto ylös ja pitkillä piikeillä loota ja eiku alle :wink:
Teikköite?
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

mä aina tunkin kaa pelannu välil loksahtaa heti paikalleen ja välil lipsuu ja vit..lee koko ajan ja pääsee muutama ärräpää mut aina lootan on saanut paikalleen...
Vastaa Viestiin