ilmeisesti kaikki meni tänävuonna sitten putkeen
juu ja putkitukka on kuiteski mukana
Et oo ollu... Vieläkään...jari kirjoitti:eiköhän toi oo selvä homma et paikalle tuun vaikka konttaamalla jos ei oo mitään kulkunevoa
jos oon ollu kaikissa 6:dessa aikaisemmassakin
Ja Tiisseli, hommaa niitä vapaalippuja wildiin...juha kirjoitti:Et oo ollu... Vieläkään...jari kirjoitti:eiköhän toi oo selvä homma et paikalle tuun vaikka konttaamalla jos ei oo mitään kulkunevoa
jos oon ollu kaikissa 6:dessa aikaisemmassakin
Ja totta vitussa vaasaan...
meinaakkona olla selvispäitendieseli kirjoitti:hommaan toki.ja kyyditkin taas järjestyy![]()
![]()
![]()
![]()
toivottavasti hiukan luottavampi kulkunevo kun viimeks tai rupee kuskattavat muistuttaa bodareitadieseli kirjoitti:mitäs tätä selvinpäin oloo kännillä pilaamaan![]()
![]()
![]()
![]()
ja pitäähän jonku ajaa waildiin noi sankarit![]()
![]()
jari kirjoitti:toivottavasti hiukan luottavampi kulkunevo kun viimeks tai rupee kuskattavat muistuttaa bodareitadieseli kirjoitti:mitäs tätä selvinpäin oloo kännillä pilaamaan![]()
![]()
![]()
![]()
ja pitäähän jonku ajaa waildiin noi sankarit![]()
![]()
Joo niin oli, mä en lähde enää mihinkään dieseli vanin kyytiinepola kirjoitti:kyllä oli raskas työntää tuota rohjoa!!!!
Kiitos vaandieseli kirjoitti:ei sitä sillon tuupattukkaan kun waildiin mentiin.se tapahtu jo päivällä.käytiin pitsalla vaasas ja pojat otti pari liftaria![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sammutettiin se kelen diisselirohjo siihen vaasapuistikolle ja työntämiseks meni.no onneks siin saatiin huilailla kun tikru haki nopeesti hampurilaisen(noin 45min)pikaruokaa nääs
![]()
![]()
![]()
![]()
MICKE ne "liftarit" on sinun silmillä bongattu..........Micke kirjoitti:Joo niin oli, mä en lähde enää mihinkään dieseli vanin kyytiinepola kirjoitti:kyllä oli raskas työntää tuota rohjoa!!!!![]()
ja varsinkin kun saa noin hulluja liftareita mukaan
MyönnänTIIKERI kirjoitti:Kiitos vaandieseli kirjoitti:ei sitä sillon tuupattukkaan kun waildiin mentiin.se tapahtu jo päivällä.käytiin pitsalla vaasas ja pojat otti pari liftaria![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sammutettiin se kelen diisselirohjo siihen vaasapuistikolle ja työntämiseks meni.no onneks siin saatiin huilailla kun tikru haki nopeesti hampurilaisen(noin 45min)pikaruokaa nääs
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MICKE ne "liftarit" on sinun silmillä bongattu..........Micke kirjoitti:Joo niin oli, mä en lähde enää mihinkään dieseli vanin kyytiinepola kirjoitti:kyllä oli raskas työntää tuota rohjoa!!!!![]()
ja varsinkin kun saa noin hulluja liftareita mukaan
![]()
![]()
Niihin MICKEn bongaamiin TYRSKY-TURSKIIN ois kaikilta loppuneet sen hetkiset rahatepola kirjoitti:ettekä ostanu niille sapuskaa,vaikka niin "PYYSIVÄT".....
Kyllä kannattaa MICKE tarkastaa sun oma tutka,Ei tuo vaasan LÄRVIKAATTORI ainakaan toiminut toivotulla tavallaMicke kirjoitti:Älä nyt kiusaa![]()
mä näyn ne ehkä puoli sekunti ja kerkes bongata että oli kaks naista,että älä väitä että ei tutka on kunnossa
![]()
sitten se laatu asia pitää varmaan säätää jossain vaiheessa
![]()
dieseli kirjoitti:jep jep.saattaa olla että olis vaikka ampumaavantouintia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
näet sitten mitä on tyrkyllä,takaan että hauskaa on.mainos tulee näkyville lähipäivinä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
juha kirjoitti:Melko liki jo...
Kannattaako enää auton tyhjätä jägen jäljiltä...
Jos vaan lisää sinne tarvittavan määrän tavaraa...
siis...Porin suunnaltaJomppu kirjoitti:juha kirjoitti:Melko liki jo...
Kannattaako enää auton tyhjätä jägen jäljiltä...
Jos vaan lisää sinne tarvittavan määrän tavaraa...
...ei kannata.... ja jos torstaina on lähtijöitä siinä 15 jälistä nii vois mennä niinkus sammaa matkaa?
Granville kirjoitti:Kari ja Ulla kans tullee paikalle jo torstaiillasta et pannaan vastaanottokioski pystyyn, ompahan sit valmiina perjantain koitoksiin.
Kuhan kyselen,eikös Vaasa ole etelässä sieltä Piehingistä katsottuna?????mckataja kirjoitti:Pahalta näyttää tuo pyhäpäivä (ois etelän viikko sillo) jos ei muuten niin lauantaina ainaki käyään
Jepa on sekaraVANNARI kirjoitti:Kuhan kyselen,eikös Vaasa ole etelässä sieltä Piehingistä katsottuna?????mckataja kirjoitti:Pahalta näyttää tuo pyhäpäivä (ois etelän viikko sillo) jos ei muuten niin lauantaina ainaki käyään
Minkävärisiä julleja oulun leirissä tänä vuonna värjätään..?virho kirjoitti:jepulista joo oolustaki lähtee tortaina ainaki norsu ja möhkö marssi
klo17:00 liikkeelle