Säästetäänkö naftaa...?

Nokivasaroiden oma palsta
mrboofygoofy

Säästetäänkö naftaa...?

Viesti Kirjoittaja mrboofygoofy »

Hoi työ heimoveljet! Onkos kukaan kokeillut seuraavan firman tuotetta polttoaineen säästöön: http://www.gigapower.fi
Pistin piruuttani kyselyn menemään tuotteesta, firman nimissä ja sieltä soitti sellanen moottoriturpa, että ei meinannu ehtiä loppupäivänä tehdä duunia ollenkaan. :lol:
Kovasti mainosti ja kehu tuotetta hyväksi. Olihan siitä oikein Konepörsissäkin juttu, että kuulemma pitäisi aikuisten oikeesti toimiakin...no hinta 6.2D olis 200e, kun kuulemma tehokkaaseen ( :?: ) V8 riisseliin pitää laittaa 2 noita laitteita, 1 kpl 100e.
Mulla kun on nyt toi koneremontti kasausta vailla hankassa, eli tulee käytännössä uus kone, niin kuulemma pitäisi säätää pumppua myöhemmälle ja ruuvata syöttöä pienemmälle, että saa kunnon hyödyn irti. Tosin sit se sano, että koko hommahan on kiinni kuskin kaasujalasta, joten ajattelin jospa jollakin olisi kokemusta tuosta, että onko hjyvä... :shock:
Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
karaVANNARI

Re: Säästetäänkö naftaa...?

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Meillä oli kerran n5-7v sitte ilmaseksi kokeella pari kuukautta joku tuommonen (etellisessä työkalussa) :lol: :lol: :lol:

Ihan höpö höpö vehkeet :!:

Luulen että säästö tulee siinä ku sitte ajetaan ku kipeään PIIP PIIP kerta pitäs vaikuttaa niin ja näin :!:

Meillä oli ukko pannu kertomatta mulle mitn ns löpö hajottimet paikoilleen EI MITN VAIKUTUSTA :!: :!: :!:
ku ajon niinku ennenki ku ei tienny näistä SÄÄSTÄJISTÄ :lol: :lol: :lol:

Ja toisaalta kaippa nuo ois joka vehkeessä vakiona jos jotn hyötyä :wink:
Kumminki kilpailu kulutuksissa on kovaa eri merkkien kanssa kaikissa vehkeissä :!:
Teikköite?
mrboofygoofy

No kiitos...hyvä tietää. Just tollasta tietoa kaipasinkin...kun kerrot jollekin että tollanen on asennettu autoon kiinni, niin helposti sitä silloin muutenkin ajelee nätimmin. Eli enpä taida tilata...200e ostaa kuitenkin löpöä jonkun litran... :lol:
k-69

Viesti Kirjoittaja k-69 »

säästö syntyy heti kun jätät ostamatta.ja tämä oli ilmaista.
voittol

Viesti Kirjoittaja voittol »

No yks tuttu halus kanssa säästää ja tilas 4 tollasta laitetta ja asensi ne 6.2 dieseliin ja lähti kokeilemaan , kuinka säästöä syntyy, ja kuinka kävi ,300metrin päässä postilaatikolla rupes jo tankintäyttöaukko tulvimaan , diisseli kun rupes noilla säästöprosenteilla lisääntymään . : olkaa varovaisia kokeiluissa , älkää ahnehtiko yli 100% säästöjä!!!
magenta

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi

Tota... tavailin nettisuja...
Onkos kyseessä joku laite vai lisäaine...

Mika
Van 4x4
Independent Vaners
mrboofygoofy

Siis kyseessä on jokin laite...eli jos nyt oikein sen kaverin juttuja ymmärsin, niin tämä ilmeisesti asennetaan tulevaan naftalinjaan metallisen putken päälle...toimii ilmeisesti vähän jotenkin samaan suuntaan, kuin nuo kalkinhajottajat, joita asennetaan vesiputkien ympärille, eli tekee vissiin jonkinmoisen magneettikentän tms. ja laite kuulemma "järjestää" polttoaineessa olevat neutronit, protonit tms. parempaan järjestykseen, joten nafta palaa paremmin...mutta tosiaan en ole kovin vakuuttunut, siksi tänne tästä kirjoittelinkin... :lol:
soppa79

Viesti Kirjoittaja soppa79 »

Samaa kategoriaa kuin hifistien jutut eli muistakaa laittaa vällillä kaijutin puihat toiste päin että elektronit ei pakkaudu toiseen päähän ku virta kulkee vaan yhteen suuntaan :lol: :lol: :lol: :lol:
Ammattitaitoa ei ole mutta ammattiylpeyttä senkin edestä

Saab 9-5 -04 Biopower
C4 Corvette Convertible -87
VW kupla -72
iikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iikka »

Ko. aiheesta oli myytinmurtajissa juttu ja ne koitti useita eri kikkoja joista millään ei ollu oikeestaan mitään vaikutusta ja osa säästölaitteista jopa kasvatti kulutusta!? mutta ne magneetti jutut on ihan täyttä p*skaa, ei mitään vaikutusta.. :roll:
VTCF 1325
iitakori

Viesti Kirjoittaja iitakori »

Soittelin Nesteelle moisesta inkkeestä. On ollut heillä testattavana. Ei havaittu testioloissa mitään muutoksia kulutuksessa. Tyttö naureskeli että näitä ihmevempaimia tulee j a menee. Laite itse on vain magneetti joka sijoitetaan polttoaine putkeen. Ainoa minkä se pystyy tekemään on metallihiukkasten kerääminen siihen putkeen ja polttoaineen säästö tulee kyllä jossain vaiheessa. Iikori.
Djinh

Viesti Kirjoittaja Djinh »

meitin firman yhtään sisuun laitettiin parikin sellasta systeemiä...ja kas kummaa just mun työautoon...no ei se mitään...mä en huomannu missään vaiheessa mitään eroo...ei tullu vääntöö lisää...naftaa meni ihan yhtä paljon ku ennenkin...ei niinku mitään hyötyä ollu... sit viel pomo oli antanu mun numeron sille gigapower äijälle eikä ollu kertonu mulle mitään asiasta... sit se äijä soitteli vähän väliä mulle ja tiedusteli että miten on toiminu ja ja onko naftaa säästyny yms...muutaman kerran vastasin että joo onhan siitä vähän ollu jotain apua ku ei ollu kerinny ite silleen kiinnittään niin paljoo siihen asiaan huomioo...sit loppupeleissä en jaksanu ees vastata sille ku se soitti aina just työaikana, yleensä ruokatunnin aikaa tai sit sillon ku sattu oleen sellasessa paikassa ettei oikein kyenny vastaan...enkä mä rupee soitteleen takasin varsinkin ku mun numero oli sille annettu jopa ilman mun lupaa...mut joo... tämän vuodatuksen jälkeen totean vain lyhyesti...
ei toimi :) eli älkää hommatko noi gigajuttuja siinä toivossa että säästyis naftaa...ei niil oo mitään vaikutusta...
leka

Viesti Kirjoittaja leka »

Taitaa kuulua kategoriaan ota 3 maksa 2. :lol: :lol: :lol:
Polttoaineen säästö ei taida kuulua vanilla ajaville.
Diesel sen olla täytyy.....
VTCF 1457
ManseVans
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Voi ristus,kait jotkuu uskoo näihinkin juttuhin :lol: :lol: :lol: :lol:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
dieseli

Viesti Kirjoittaja dieseli »

kaikkee ne hullut keksii.onneks on bensa vani ja se vie kaiken minkä tankkiin laittaa.köyhät tuppaa laskee kulutuksia,mää oon niin köyhä etten uskalla laskee tollasia enkä juur stressata kulutuksista :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Vastaa Viestiin