Vanivaltiopäivä
-
Micke
Vanivaltiopäivä
Tämän vuoden vanivaltiopäivä on pidätty viikonloppuna Karlstadissa Ruotsissa ja VTCF:n lisäksi oli myös Real Vaners, Jouneyman ja Big city Vanners edustettu kokouksessa. Muuten oli tosi paljon väkeä Suomesta kaikenkaikkea yli 20 henkilö mm. Dirty old Manilta. Ensi vuoden pohjoismaitten Meeting kalenteri tuli vahvistettu ja vähän muuta asioita keskusteltu mm. sääntöjän päivityksia,vähän uusia kerhoja haki koejäsenyys ja muutama kerho joka on ollut koejäseniä tänävuonna sai jäsenyys. Meeting kalenteri tulee tänne heti kun minä saan sen korjattu versio. Muutama kuvaa Karlstadista löytyy täälta : http://www.chevy-micke.com/Vantinget09/
Tervesiä Micke VTCF:n ulkomaanvastaava
Tervesiä Micke VTCF:n ulkomaanvastaava
-
Micke
Re: Vanivaltiopäivä
No niin nyt tuli se korjattu Pohjoismaitten Meeting kalenteri, kannattaa tietenkin seurata jos tulee muutoksia siihen ja se tapahtuu vanivaltiopäivän sivulta / Träffkalender http://vanriksdagen.org/ sivu on tällähetkellä työn alle mutta pitäs toimia lähitulevaisuudessa
- Liitteet
-
- Meetkalender.jpg (120.19 KiB) Katsottu 1659 kertaa
mihinkäs ulkomaan meettiin ens kesänä mennää???
-
Micke
Olen aika vahvasti miettinyt Basic Vannersin 10v meeting 2-4.7 Se on siellä Bergenin suunnassa
Jees !!!!
Sinne olis tarkoitus lähteä ja siitä viikonpäästä
riversiden meettin ja sithän on meidän päämeet
Tulee kunnon loma turnee

Sinne olis tarkoitus lähteä ja siitä viikonpäästä
riversiden meettin ja sithän on meidän päämeet
Tulee kunnon loma turnee
MOPAR OR NO CAR
mukana ollaan kuten varmaan sen jo tiesitkii..Micke kirjoitti:Olen aika vahvasti miettinyt Basic Vannersin 10v meeting 2-4.7 Se on siellä Bergenin suunnassa
-
Micke
Osasin aravata jotan semmosta joobaby kirjoitti:mukana ollaan kuten varmaan sen jo tiesitkii..Micke kirjoitti:Olen aika vahvasti miettinyt Basic Vannersin 10v meeting 2-4.7 Se on siellä Bergenin suunnassa
saapi nähä jos lähettäs kans..
nyt vaan kaikki mukaan suunnittelee matkaa .. maksaa laivamatkat etukäteen ja keräilee kesäksi matkarahaa...
baby kirjoitti:nyt vaan kaikki mukaan suunnittelee matkaa .. maksaa laivamatkat etukäteen ja keräilee kesäksi matkarahaa...
"Ilikan jälki-imussa"
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry
Jomppu --- vani- "hauki
VTCF ry jäsen 1521
Northern Woman vanners (pres.)
IHAP ry