Löytyisikö
Löytyisikö
keltään mistään tai tietoo mistä vois kysellä kumimattoja vaniin eteen,onko siihen olemassakaan sopivia mattoja,vai pitääkö värkätä ite,jostain kuminpalasta 
-
Micke
Re: Löytyisikö
Niitä löytyy esim. Jari Mäeltä tai joku vataava jenkki varaosaliikeeltä, mutta mun mielästä melko kalliita.
Mulla olis......jos jalkatilan mattoja kaipaat(kuski+appari).......siniset chevy-tekstillä...

Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
tehääs uus kysymys, mistä sais vaniin uusia lattiamattoja etupäähän ?
mitä mahtaa maksaa
BUMBA kirjoitti:Mulla olis......jos jalkatilan mattoja kaipaat(kuski+appari).......siniset chevy-tekstillä...![]()
![]()
EX-Chevrolet Chevy Van 6.5 d Starcraft1994 NYM-94
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
EX-Chevrolet Chevy Van 6.2 d C-TECH1990 NYE-58
EX-Chevrolet Chevy van 6.2 d NHF-64
EX-GMC Vandura 6.2 d NYE-16
Meni jo......taitaapi olla haluttua tavaraaJartsa kirjoitti:mitä mahtaa maksaa![]()
BUMBA kirjoitti:Mulla olis......jos jalkatilan mattoja kaipaat(kuski+appari).......siniset chevy-tekstillä...![]()
![]()
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
pikkumiguel
Mulle tulee "omavalmisteena" jossa "tekijän oikeudet saa omistaa" REGENCYhv83 kirjoitti:tehääs uus kysymys, mistä sais vaniin uusia lattiamattoja etupäähän ?
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan
mites meinasitte muotoilla ne ? moottorinkoppa voi olla vähän hankala...
-
pikkumiguel
Kaippa ne sinne taipuu kun joskus peltiäkin saanut sorvattua mutkalle....hv83 kirjoitti:mites meinasitte muotoilla ne ? moottorinkoppa voi olla vähän hankala...
Kyllä elämä repii hajalle tämän äijän...kova on repijä...vaikka kuin vastaan laitan