-Olen uusi täällä foorumilla, ja eka jenkki siis kyseessä. Tuli erittäin edullisesti tuohon pihalle moinen kapistus,
niin oli pakko rupee perehtyy hieman tarkemmin koko projektiin...
Aikasemmin tullu leikittyä japseilla ja bemareilla, tälläkin hetkellä yks turbo-biimeri projekti tallista löytyy.
Mutta itse asiaan...
-Elikkä sunnuntaina tuli tuollanen Chevrolet Astro Starcraft 4.3l takaveto haettua koti-pihalle,
noin 200km päästä. leimahan siinnä oli menny umpeen perjantaina 5.2.2010.
Koe-ajossa, ja kotimatkalla tuli huomattua yhtä sun toista vikaa, vikaa...
joten kirjoitan tähän nyt itse ongelmat, ja mikäli vastauksia tulee niin laitan osat tilaukseen.
-Ohjauksessa väljää? (Ajattelin molemmat apusimpukat tilata, kuhan selvitän onko 10mm, vai 12mm pultit).
-Takapuskuri ruostunu puhki. (duunipaikalla rakentelen uutta peltiä tilalle).
-Moottorin huoltovalo palaa välillä, välillä taas ei?!?
-öljyn-paineen heittelee?
(pysyy alle puolen välin, mutta kun kaasusta laskee, niin nuosee tappiin ja sitten laskee takas alle puolen välin, normaalia?)
-kuskinpuolen sähköikkuna ei skulaa. (tutkitaan sähköjä kun kerkee).
-Kaasupoljin tuntuu todella raskaalta painaa? itse asiassa tuntuu mahdottomalta ajella nätisti, kun niin käykän oloinen?
Tuossa nytten oikeastaan ne suurimman ongelmat.
-Sitten kiinnostaisi tietää, että mitä öljyä ja kuinka paljon tuonne kuuluu laittaa?
-Moottori-öljyt?
-laatikko-öljyt?
-Tarkoitus on nyt tilata kaikki karralla, elikkä tilaukseen menee ainakin seuraavaa:
-Apusimpukat.
-tulpat.
-Tulpanjohdot.
-ilmanputsari.
-öljynsuodatin. (koneeseen, sekä laatikkoon?)
-öljyt.
Eiköhän noilla nyt sen perus huollon saa tehtyä ennen leimalle vientiä.
-Mutta tosiaan, kommentteja otetaan vastaa ja mielellään tietoa noiden osien vaihtamisesta ym.
Täytyy jostain etsiä jokin korjaajan-käsikirja, et löytää etes sen mitä etsii
Ellei netissä ole jonkinlaisia ohjeita/kovia, millä pääsee eteenpäin.
Yritän itse ottaa kuvia remonteista ym. ja jossain vaiheessa sitten julkasta "projektit-osio"
mistä voi sitten muutkin hieman seurata, ja toivonmukaan löytää jonkinlaista helpotusta omiin ongelmiin.