vanin etujarrut?
vanin etujarrut?
Minkähän kokoista toi originaali jarruputki on? siis metalliputki, kun on poikki (palanut) ja kun pois jarruputkityökalutkin olemassa joten pätkä pois ja uutta väliin tarttis vaan löytää sopivat liittimet+putki.
Chevy Pick-up 5,7DX-81 (ei liikennekäytössä); VTCF 1546
Re: vanin etujarrut?
siis lähinnä onko toi putki tuuma vai millikokoa?
Eikös se ole 3/16 putkea (5mm)vantruck kirjoitti:siis lähinnä onko toi putki tuuma vai millikokoa?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Eipä ole tullu mieleenkään että jenkissä on eri kokoiset putket,eurooppalaisissahan nuo on yleensä 6mm.Mutta varmaan ovat sitten tuumamitoilla.Etkö voi mitata vanhasta tai ottaa pätkän mukaan kauppaan?
Muuten katsastuksessa ei taida kelvata jatkoliittimet..Mulle siitä ainakin on sanottu jo yli 10 v. sitten että ei käy,joten uutta koko linja vaan.Tietenkin voi olla pärstäkertoimesta homma kiinni,ja aina niitä jatkoja ei huomata
Muuten katsastuksessa ei taida kelvata jatkoliittimet..Mulle siitä ainakin on sanottu jo yli 10 v. sitten että ei käy,joten uutta koko linja vaan.Tietenkin voi olla pärstäkertoimesta homma kiinni,ja aina niitä jatkoja ei huomata
Dodge RAM Van 350Diesel
paikallisesta osaset liikkeestä löytyi suoraan tuumakoolla putkea = 5mm siis paketissa luki toi 3/16 ja 5mm 
hyvin onnistu jatkaa ja ainakin tuossa omassa oli jatko liittimiä alunperin heti useampia ja nyt jäi yksi pois välistä.
hyvin onnistu jatkaa ja ainakin tuossa omassa oli jatko liittimiä alunperin heti useampia ja nyt jäi yksi pois välistä.
Kyllä mä väärin arvasin sen eurokoonkin.Ei ole 6 millistä vaan ihan samaa näkyy olevan eli karvan alle 5mm sain tönärillä kun sellaseen putkeen tänään sattumalta törmäsin.vantruck kirjoitti:paikallisesta osaset liikkeestä löytyi suoraan tuumakoolla putkea = 5mm siis paketissa luki toi 3/16 ja 5mm
Mulle tosiaan kerran sanoi katsuri ettei sais olla jatkettu kun huomas yhden jatkon takapiirissä.Minä en ollu sitä tehny mutta on sittemmin purettu kun piti uusia koko linja alusta loppuun.Ihmettelen vähän miten etupiirissä voi olla useita jatkoaa kun muutenkin niin lyhyt,mutta kai se on sitten niin..
Dodge RAM Van 350Diesel