Aurora 235/70 15 vanin keulalle?
Aurora 235/70 15 vanin keulalle?
Kysymys siis kokeneemmille vannareille kuin ite. (Takana n. 2 vuotta vaneilua.)
Toimiskohan otsikon renkaat? Onko kokemuksia?
Saisin yhden parin uusia niin edullisesti että kiinnostaa tosissaan.
Kuormitusluokkaa en nyt tässä tiedä, mutta luultavasti riittää, koska myyjä
väittää niiden sopivan vaniin. Tämä tietysti vielä tarkistetaan ennen ostoa.
Auto on 6.2. tiisseli.
Toimiskohan otsikon renkaat? Onko kokemuksia?
Saisin yhden parin uusia niin edullisesti että kiinnostaa tosissaan.
Kuormitusluokkaa en nyt tässä tiedä, mutta luultavasti riittää, koska myyjä
väittää niiden sopivan vaniin. Tämä tietysti vielä tarkistetaan ennen ostoa.
Auto on 6.2. tiisseli.
Re: Aurora 235/70 15 vanin keulalle?
No koko kyllä sopiva... Merkistä tosin en tiedä, mutta itse ainakin oon pistänyt vain sen koon perusteella arvioiden sopivat (no tietty myös pintaa oltava ja kuvio sellainen mikä pitää) 
Mulla on tuollaiset 235 leveät auroran nastarenkaat, joista nastat edellinen viksu omistaja on nyppinyt pois. Kuitenkin pari talvea mennyt niillä hienosti ja välillä jopa yllättänyt pidollaan. Paljon on menty paikoista missä muut on jäänyt kiinni. Kesärenkaista ei kyllä ole tietoa, mutta tuskin nyt ainakaan huonompia on? 
-C1500 Ext Cab 1990
-EX: G20 6.2D 1990
-EX: G20 6.2D 1990
auroora ei ole ollenkaan huono rengas.useammassa vanissa käyttänyt eikä mitään pahaa sanottavaa.
ikuisesti perseaukisena talvisin käyttänyt ÄSSÄ merkkisiä pinnoitettuja kummeja ja nekin on paljon parempia pidoltaan kuin monet kalliimmat renkaat.ja kumma kyllä ei ole mitään rengas huolia ollut.nyttekin on tossa pakussa ollut kolme talvea Ässät talvella ja meinaan samoilla kummeilla vielä ensitalven päästellä.
ikuisesti perseaukisena talvisin käyttänyt ÄSSÄ merkkisiä pinnoitettuja kummeja ja nekin on paljon parempia pidoltaan kuin monet kalliimmat renkaat.ja kumma kyllä ei ole mitään rengas huolia ollut.nyttekin on tossa pakussa ollut kolme talvea Ässät talvella ja meinaan samoilla kummeilla vielä ensitalven päästellä.
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Itsekin olin positiivisesti yllättynyt noista ÄSSÄ-renkaista jotka tuli yhden Auton mukana mulle.dieseli kirjoitti:auroora ei ole ollenkaan huono rengas.useammassa vanissa käyttänyt eikä mitään pahaa sanottavaa.
Ei ainakaan kovin paljoa ole huonommat kuin BFG:n WinterSlalomit (joita pidän kohtuuhintaisista renkaista parhaina)...
No mutta tulipa ihan hyviä kommentteja, kiitos niistä.
Tämä riittää mulle päätöksentekoon. Hankin tähän hätään siis nuo Auroran kumit.
Tuo oli hieno vinkki kaikenkaikkiaan tuo Ässärengas.
Eipä tommosia oikein tiedä kuin tälleen kyselemällä.
Meikä kannattaa kierrätystä kyllä muutenkin niin noita vois sitten seuraavaksi kokeilla.
Tää vaneiluhan on kierrätystä parhaimmillaan.
Auto on liikenteessä eikä jossain metsän reunassa lahoamassa luontoon.
Ja raha. Sitä vasta kierrätetäänkin!
Tämä riittää mulle päätöksentekoon. Hankin tähän hätään siis nuo Auroran kumit.
Tuo oli hieno vinkki kaikenkaikkiaan tuo Ässärengas.
Eipä tommosia oikein tiedä kuin tälleen kyselemällä.
Meikä kannattaa kierrätystä kyllä muutenkin niin noita vois sitten seuraavaksi kokeilla.
Tää vaneiluhan on kierrätystä parhaimmillaan.
Auto on liikenteessä eikä jossain metsän reunassa lahoamassa luontoon.
Ja raha. Sitä vasta kierrätetäänkin!
Niin juu ja mulla on talvirenkaina ollut Hankookin nastat.
Yllättävän hyvä jarrutuspito. Kiihdytyspidolla nyt ei niin väliä ookkaan. Kaikki varmaan pitää sen mitä tarttee.
Hyvän tuntuinen ajettava uraisillakin teillä.
Noh, saa kai tässä kehua kun ei vielä muilla ole ajanutkaan.
Ainut kumma juttu että muutama nasta on irronnut vaikka ei ole mitään äkkitilanteita,
sutimista, lukkojarrutuksia yms. kummemmin ollutkaan.
Taitaa paino tehdä tehtävänsä.
Yllättävän hyvä jarrutuspito. Kiihdytyspidolla nyt ei niin väliä ookkaan. Kaikki varmaan pitää sen mitä tarttee.
Hyvän tuntuinen ajettava uraisillakin teillä.
Noh, saa kai tässä kehua kun ei vielä muilla ole ajanutkaan.
Ainut kumma juttu että muutama nasta on irronnut vaikka ei ole mitään äkkitilanteita,
sutimista, lukkojarrutuksia yms. kummemmin ollutkaan.
Taitaa paino tehdä tehtävänsä.
ässästä vielä mainittava että niissä on todella hyvä takuu.jos normaaliajolla lähtee vaikka nastoja niin ei kun liikkeestä uudet alle.
riisseli vani ja aina kädet mustana