Mansevans weekend 2-4.7.2010

Meetingien jälkipuinti
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Mansevans weekend 2-4.7.2010

Viesti Kirjoittaja Wille »

Kylmäkoskella luonnonkauniissa pirkanmaalaisessa ympäristössä, hitaita liikkeitä aurinkoisessa ilmastossa.

Ohjelmassa juttuja ja asioita. aamulla herätys ja illalla ajoissa nukkumaan. päivällä tapahtumia ja sellaista.

Paikalla saa saapua perjantaina mutta tuskin mansevans porukkaa ehtii paikalle ennen kello kolmea iltapäivällä, mutta ei hätää kyllä siellä opastetaan.

http://www.savikoskenloma.fi/

Aamupalaa tarjoillaan 4e hintaan A-oikeuksin varustetusta pubista.

Grilliruokaa mansen grillistä silloin tällöin.

Livebändi soittaa lauantai iltana musiikkia.

Mansevans kioskissa myyrään karkkia ja muuta herkkua.
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
wolfracing
Viestit: 112
Liittynyt: 25 Joulu 2004, 17:16
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Viesti Kirjoittaja wolfracing »

:D :lol: Selkeästi politikon vikaa Willessä :wink: :mrgreen:
Chevy Van G20 -90
Toyota Avensis -04
VTCF ry
jykä-68
Viestit: 233
Liittynyt: 08 Syys 2006, 22:42
Paikkakunta: kauhajoki

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Viesti Kirjoittaja jykä-68 »

kiitos Mansevans, :D oli mahtava viikonloppu niin ilmojen kuin seurankin suhteen
Obelix
Viestit: 689
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 18:39
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Viesti Kirjoittaja Obelix »

Moi

Kiittii joo kivasta ja kuumasta viikonlopusta.....

Jotain kuvia voi käydä kattelemas www.journeyman.fi sivuilla...



T: Leevi
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Rölli
Viestit: 10
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 19:27
Paikkakunta: Mäntsälä,Levanto

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Viesti Kirjoittaja Rölli »

Kiitokset järjestäjille hauskasta viikonlopusta :lol:
T:Piia ja "neiti C" 8)
VTCF 1414
KuuVans
Vuoden Vaeltajat 2009
Autoina:
chevrolet astro -92 (pikku-rölli)
Ford Galaxy -98
Vastaa Viestiin